کد خبر : 16560
تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 15:08
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه (۱۴٠۳/۰۲/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه (۱۴٠۳/۰۲/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
تلاش چندین ساله غرب برای رواج بی حجابی و ایجاد چالش در این زمینه در میان جامعه اسلامی ایران، بیهوده و باطل است.

نماز جمعه (۱۴٠۳/۰۲/۱۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با بیان حدیثی از امیرالمؤمنین علی (ع) که فرموده است «سروران اهل بهشت تقوا پیشگان نیکو کار هستند» خود و همه نمازگزاران و برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوا و پرهیز از معصیت، توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور، اختلاف میان اهل خانواده را یکی دیگر از عوامل فروپاشی کانون خانواده عنوان کرد و گفت: زن و مرد یا دیگر اعضای خانواده که بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده اند با عذرخواهی و دلجوئی از همدیگر می توانند به اختلاف پایان دهند و مانع از ادامه دار شدن اختلاف شوند و در آیات و روایات بر این رفتار درست (عذرخواهی) نیز تأکید شده است.
وی با اشاره به اینکه افراد یک خانواده ممکن است دارای روحیات و ظرفیت های متفاوتی باشند، افزود: پذیرفتن اشتباه لازمه عذرخواهی است و عذر خواهی به عنوان یک مهارت و ارزش و نشانه شخصیت والای انسانی است که در حل اختلافات پیش آمده در هر مجموعه و اجتماع کوچک یا بزرگی می تواند بسیار مؤثر و کمک کننده باشد.
خطیب جمعه سرفاریاب به موضوع جنبش دانشجوئی در امریکا و غرب در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و حمله و سرکوب دانشوجویان توسط دولتها و سران این کشورها اشاره داشت و گفت: همین دولتها در جریان تخریب بیت المال و ناامنی توسط عده ای فریب خورده در سال ۱۴۰۱ در ایران، از آنها دفاع و حمایت می کردند که این رفتار موجب رسوائی آنان شده است.
حجت الاسلام زارعی پور ضمن تحسین موفقیت زنان مؤمن و با حجاب ایرانی در عرصه های مختلف ورزشی و علمی، تلاش چندین ساله غرب برای رواج بی حجابی و ایجاد چالش در این زمینه در میان جامعه اسلامی ایران را بیهوده و باطل دانست و بر ضرورت حمایت از طرح نور و مجریان این طرح در زمینه حجاب به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی تأکید کرد.
وی با عرض تسلیت به مناسبت ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(ع)، گفت: طبق اسناد معتبر ، با وجود مقارن بودن دوران حیات طیبه آن حضرت با حاکمان طاغوت اموی، سیاست مبنای کارهای فرهنگی آن حضرت بود و برای تشکیل حکومت اسلامی که هدف اصلی ایشان بوده است، علاوه بر تربیت شاگردان دینی، با حاکمان جور زمان نیز مبارزات جدی سیاسی داشت.
حجت الاسلام زارعی پور در پایان ضمن تبریک و گرامیداشت روز جمعیت هلال احمر (۱۸ اردیبشهت ماه) از همکاری نوع دوستانه جمعیت هلال احمر شهرستان چرام و بخش سرفاریاب در خدمات رسانی به مردم این بخش تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.