کد خبر : 7263
دیدگاه‌ها برای برگزاری زیارت عاشورا به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 0:07
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری زیارت عاشورا به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام-

برگزاری زیارت عاشورا به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام-
سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد خدمت، ایثار و فداکاری‌ و همچنین نماد ظلم ستیزی بود و برای آسایش، امنیت و رفاه مردم از جان مایه می‌گذاشت و برای دین و دنیای مردم حتی از جان خود دریغ نکرد.

برگزاری زیارت عاشورا در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمان شهیدشان، مراسمی با حضور مدیر، معاونین و کارکنان شبـکه بهداشت شهرستان چرام در نمازخانه این شبکه برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در عملیات تروریستی نظامیان آمریکایی در عراق گفت: سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده ای بی نظیر، شجاع و فداکار بود که چهار دهه عمر با برکت خود را در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران، مظلومان جهان به ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت صرف کرد.
مهندس جعفری افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد خدمت، ایثار و فداکاری‌ و همچنین نماد ظلم ستیزی بود و برای آسایش، امنیت و رفاه مردم از جان مایه می‌گذاشت و برای دین و دنیای مردم حتی از جان خود دریغ نکرد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه چرام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و بیان ویڙگیهای شخصیتی این بزرگوار گفت: یکی از شناخت های ضروری و تعیین کننده در زندگی که به سعادت انسان نیز ارتباط پیدا می کند، «دشمن شناسی» است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج آقا احتشامی افزود: دشمن، مخالف رشد، کمال و سعادت انسان است و از راه های مختلف، «دشمنی» خود را ابراز می کند و به همین دلیل شناخت شیوه های دشمنیِ دشمن نیز اهمیت دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن، یا درونی است یا بیرونی، یا آشکار است یا پنهان، یا دشمنی خود را ابراز می کند یا مخفی می سازد، یا کوچک و کم اهمیت است، یا بزرگ و خطرناک، یا چهره دوست به خود می گیرد و یا با صراحت به میدان می آید، این است که شناخت دشمن و ویژگی های او نیز ضروری است. 
قرائت قرآن، زیارت عاشورا  و مرثیه سرایی توسط حاج آقا امین نسب  برای مالک اشتر زمان و شهدای همرزمش از مهم ترین بخش های این برنامه بود و حاضرین در پایان این مراسم ضیافت صبحانه سالم  مهمان مهندس جمالی کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت درمان بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.