کد خبر : 8799
دیدگاه‌ها برای پیام تبریک مشاور فرماندار چرام در امور جوانان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 - 12:22
-

طاعتی

پیام تبریک مشاور فرماندار چرام در امور جوانان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

پیام تبریک مشاور فرماندار چرام در امور جوانان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان
جوانی فرصتی است که برخلاف بسیاری از فرصت های دیگر،تنها یک بار در اختیار همه قرار می گیرد و چون به انجام خویش برسد هرگز امکان تکرار نخواهد داشت،پس فرصت جوانی طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت ها است

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، سید ناصر تقوی مشاور جوان فرماندار چرام در امور جوانان طی پیامی میلاد با سعادت آیینه ی محمدی، حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بهار فصل سرسبزی، شکفتن و تازگی است؛ فصلی که طبیعت قشنگ‌ترین جامه را بر تن می‌کند و جلوه خاصی به خود می‌گیرد و چه خوب گفته اند که جوانی بهار عمر آدمی است؛ چرا که جوان سرشار از شادابی و نشاط است؛ جوانی، سرمایه ای بی بدیل است، بر شانه های من نشسته و مرا به آینده ای روشن می برد. جوانی، با دست های توانمندش، هیچ آرزویی را محال نمی داند و چشم های خوش بین همیشه اش، هیچ مقصدی را دور نمی انگارد.
جوانی فرصتی است که برخلاف بسیاری از فرصت های دیگر،تنها یک بار در اختیار همه قرار می گیرد و چون به انجام خویش برسد هرگز امکان تکرار نخواهد داشت،پس فرصت جوانی طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت ها است.
اینجانب این روز فرخنده روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه جوانان عزیز شهرستان چرام تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سید ناصر تقوی
مشاور فرماندار چرام در امور جوانان


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.