کد خبر : 16341
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۳/۰۱/۲۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 20:49
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۳/۰۱/۲۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۳/۰۱/۲۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
نقش مهم و اساسی نیروهای سه گانه ارتش در دوران دفاع مقدس و تعداد نزدیک به ۵٠ هزار شهید ارتش در این دوران از جمله رستمی یار، شیرودی، کلاهدوز، نامجو و صیاد شیرازی و... که در دوران دفاع مقدس رشادتها آفریدند.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۳/۰۱/۲۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب با ذکر حدیثی از رسول اکرم که می فرماید «پرهیزگاران کسانی هستند که به خاطر ترس از افتادن در شبهه از آنچه جای پرهیز ندارد هم پرهیز می کنند» لازمه تقوا را پرهیز از حرامات شرعی و الهی عنوان کرد و خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوا توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه توقعات بیجا و چشم و هم چشمی یکی دیگر از عوامل فروپاشی و بر هم زدن آرامش در کانون خانواده است، افزود: نگاه کردن به زندگی دیگران و مقایسه امور واقع زندگی با ظواهر زندگی دیگران نتیجه ای جز اختلاف و نا آرامی در خانواده را در پی نخواهد داشت و بر اساس آموزه های اسلام در مسائل مادی باید طبقات پائین تر از خود را ببینیم تا همواره شکر گزار نعمتها و دلگرم به داشته های خود باشیم و طبق سخن امام صادق (ع) با این روش خود را لایق افزایش و بهره مندی از نعمت های بیشتر خداوند قرار دهیم.
وی با تبریک فرا رسیدن ماه شوال که در بیان اهل معرفت و علماء به ماه کرامت و شوال المکرم معروف است، گفت: مکرم بودن و کرامت این ماه بخاطر عید سعید فطر است که در این عید خداوند با عیدی تقوا، بندگان مؤمن را تکریم می کند و اصلی ترین برکت تقوا نیز بصیرت و روشن بینی است که حاصل عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان می باشد.
خطیب جمعه سرفاریاب با اشاره به نامگذاری سال (۱۴٠۳) به نام رشد تولید با مشارکت مردمی توسط رهبر انقلاب، افزود: یکی از راه های تحقق شعار سال جلوگیری از انحصاری عمل کردن شرکت های بزرگ و تقویت بنگاه ها و شرکت های خرد و کوچک است و این مهم به برنامه ریزی درست مسئولان اجرایی دارد که در سطح استان ما زمینه رشد تولید در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن بسیار فراهم بوده و اگر همین آبهای سطحی به نحو مناسب مدیریت شود، در اشتغال و رشد تولید منطقه تحول اساسی ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام زارعی پور با گرامی داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، به نقش مهم و اساسی نیروهای سه گانه ارتش در دوران دفاع مقدس و تعداد نزدیک به ۵٠ هزار شهید ارتش در این دوران اشاره کرد و افزود شهدای ارتش از جمله رستمی یار، شیرودی، کلاهدوز، نامجو و صیاد شیرازی و… که در دوران دفاع مقدس رشادتها آفریدند و امروز نیز ارتش با ساختار کاملا بومی و تربیت و آموزش بهترین جوانان، در زمینه های مختلف دفاعی، حوادث طبیعی، امدادی، مرزداری به کشور عزیزمان خدمت می کنند.
وی به هشتم شوال به عنوان یوم المصیبه شیعه اشاره کرد و هتک حرمت و تخریب حرم مطهر ائمه معصوم (ع) در بقیع و بزرگان تاریخ اسلام را از اقدامات وقیحانه وهابیت در اثر کوته فکری و برداشت های انحرافی این گروه انحرافی از قرآن و سنت دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.