کد خبر : 16248
دیدگاه‌ها برای با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه دار، نماز جمعه (۱۴٠۳/۰۱/۱۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 22:22
-

خبرنگار آقای طاعتی

با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه دار، نماز جمعه (۱۴٠۳/۰۱/۱۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه دار، نماز جمعه (۱۴٠۳/۰۱/۱۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
اتحاد و خروش مسلمانان و همه آزادی خواهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و مقابله با جنایات و شرارت های رژیم صهیونیستی در این روز بسیار مؤثر و نوید بخش انحطاط و نابودی آن رژیم کودک کش خواهد بود.

با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه دار، نماز جمعه (۱۴٠۳/۰۱/۱۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با ذکر آیه شریفه «ٱلۡأَخِلَّآءُ یَوۡمَئِذِۭ بَعۡضُهُمۡ لِبَعۡضٍ عَدُوٌّ إِلَّا ٱلۡمُتَّقِینَ» (دوستان در روز قیامت دشمن همدیگر می شوند بجز با تقوایان)، تقوا را عامل مهم استمرار و دوستی حتی در قیامت دانست و خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوا توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث عوامل فروپاشی کانون خانواده، پنهان کاری و خیانت را از دیگر عوامل این موضوع عنوان کرد و گفت: طبق آیات قرآن مجید خیانت از اعمال مذمومی است که خداوند آن را از صفات کفار و منافقین عنوان می کند و فرد خیانت کننده در خانواده در ردیف آنان قرار می گیرد و آزار همسر، خوداری از پرداخت حقوق زن، استفاده بدون اجازه از اموال مرد از جمله موارد خیانت زن و شوهر محسوب می شوند که ارتکاب به آنها موجب انحلال و فروپاشی خانواده خواهد شد.
وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین علی (ع) می فرماید« بالاترین نعمت ها سلامتی است» ۱۸ فروردین روز سلامتی را یاد آور شد و افزود طبق سخن رسول گرامی اسلام، انسان در قیامت در مورد سلامتی و مراقبت از بدن مورد بازخواست قرار می گیرد و ضروری است همه ما برای حفظ سلامتی بهداشت در موارد مختلف را رعایت نماییم.
خطیب جمعه سرفاریاب با بیان اینکه نجات مظلوم و پیروزی حق و نابودی ظالم یک وعده الهی است، به درماندگی و آشفتگی رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی و جنایتهای این رژیم در غزه با حمایت های استکبار جهانی اشاره کرد و روز قدس امسال را متفاوت تر از سالهای گذشته دانست و گفت: اتحاد و خروش مسلمانان و همه آزادی خواهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و مقابله با جنایات و شرارت های رژیم صهیونیستی در این روز بسیار مؤثر و نوید بخش انحطاط و نابودی آن رژیم کودک کش خواهد بود.
حجت الاسلام زارعی پور به موضوع حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در سوریه اشاره کرد و ضمن تأکید بر لزوم پاسخ قاطع و متناسب به این اقدام از طرف جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران، موضع منفعلانه امریکا با اعلام بی اطلاعی از این حرکت رژیم صهیونیستی را نشان از ضعف و عقب نشینی آنها دانست و افزود با همه ی این جنایتها و اقدامات تروریستی که از ابتدای انقلاب تاکنون از طرف امریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته ولی شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف و شکوه و اقتدار ایران اسلامی و عقب نشینی و انزوای دشمنان بوده و هستیم.
وی با توصیه به استفاده از برکات ماه رمضان در روزهای پایانی این ماه، پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و حکمت روزه ماه مبارک رمضان را رسیدن به مقام متقین و ابرار عنوان کرد.
امام جمعه سرفاریاب به سالروز افتتاح حساب شماره ۱٠٠ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و بر لزوم انجام تعهدات این بنیاد در مناطق روستائی پشته زیلایی تأکید کرد.
گرامی داشت سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در سال ۱۳۷۸ و شهادت آیت الله سید محمد باقر صدر و خواهرشان بنت الهدی صدر توسط رژیم بعث عراق از دیگر مناسبتهای مورد اشاره امام جمعه سرفاریاب در خطبه دوم بود.
حجت الاسلام زارعی پور به مشکلات جاده ای، پیچ ها و نقاط حادته خیز و نبود علائم هشدار دهنده و حفاظت کننده در مسیرهای مختلف بخش سرفاریاب اشاره کرد و از راهداری و شورای ترافیک خواست تا برای پیشگیری از وقوع مجدد سوانح تلخ رانندگی نسبت به رفع مشکلات مدکور اقدام نمایند.
در پایان نماز جمعه نمازگزاران و مردم سرفاریاب در راهپیمائی روز قدس حضور یافتند و در حمایت از مردم مظلوم غزه و آزادی قدس شریف و همچنین محکومیت جنایتها و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.