کد خبر : 8000
دیدگاه‌ها برای ویزیت رایگان بیماران شهر چرام به مناسبت دهه مبارک فجر بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 19:55
-

خبرنگار آقای طاعتی

ویزیت رایگان بیماران شهر چرام به مناسبت دهه مبارک فجر

ویزیت رایگان بیماران شهر چرام به مناسبت دهه مبارک فجر
در این برنامه یک روزه، دکتر شفایی از پزشکان متعهد و متخصص در اقدامی خداپسندانه به تعداد بیش از ۱۵۰ نفر بیمار، خدمات رایگان ارائه نمود.

ویزیت رایگان بیماران شهر چرام به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، مدیر شبکه اظهار کرد: ایام اللّه دهه فجر از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی است و باید به طرق مختلف گرامی داشته شود.
حسین جعفری از ویزیت و معالجه رایگان بیماران توسط پزشک متخصص داخلی در محل مرکز خدمات جامع سلامت چرام به همت شبکه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: در این برنامه یک روزه، دکتر شفایی از پزشکان متعهد و متخصص در اقدامی خداپسندانه به تعداد بیش از ۱۵۰ نفر بیمار، خدمات رایگان ارائه نمود.
وی هدف از اجرای این چنین طرح ها و ویزیت رایگان بیماران را کمک به اقشار نیازمند که دسترسی آسان به ‏خدمات درمانی و بهداشتی تخصصی ندارند، عنوان کرد و افزود: هدف ما توجه به سلامت مردم در مناطق مختلف شهرستان است و در همین راستا نیز طرح ویزیت رایگان را در مراکز مختلف خدمات جامع سلامت انجام خواهیم داد.
جعفری برپایی ایستگاه‌های سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان‌ برای ارائه مشاوره رایگان در امور مختلف از جمله تغذیه، اندازه گیری قد، وزن و فشارخون و … را از دیگر برنامه‌های شبکه در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.