کد خبر : 12190
دیدگاه‌ها برای واکنش حجت‌الاسلام بزرگواری نسبت به تغییرات جغرافیایی شهرستان کهگیلویه و انتقال منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد به استان های همجوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 19:29
-

سید مصطفی گنجی

واکنش حجت‌الاسلام بزرگواری نسبت به تغییرات جغرافیایی شهرستان کهگیلویه و انتقال منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد به استان های همجوار

واکنش حجت‌الاسلام بزرگواری نسبت به تغییرات جغرافیایی شهرستان کهگیلویه و انتقال منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد به استان های همجوار
حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان کهگیلویه در نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تغییرات جغرافیایی و همچنین انتقال منابع آبی به استان‌های همجوار انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه از دهدشت، این روزها در محافل مردمی و البته به صورت غیررسمی خبرهایی از تغییرات جغرافیایی شهرستان کهگیلویه و نیز انتقال منابع آبی استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی از استان‌های همجوار از جمله استان فارس به گوش می‌رسد و سبب نگرانی‌های زیادی برای مردم شده است.

در همین زمینه حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان کهگیلویه نسبت به تغییرات جغرافیایی و همچنین انتقال منابع آبی به استان‌های همجوار انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام بزرگواری به استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد نامه‌ای نوشته و از او خواسته است که به شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که درباره انتقال منابع آبی و تجزیه مناطق استان در حال گسترش است، پایان دهد.

همچنین، درخواست شده است که در صورت صحت این شایعات، به مردم اعلام کند تا آنها اقدامات لازم را انجام دهند و از تجزیه استان جلوگیری شود.

سید علی محمد بزرگواری در نامه‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمد زاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد سلام علیکم

احتراما زمزمه هایی وجود دارد که بخشی از مناطق سرزمینی کهگیلویه به حوزه گچساران ملحق شده است در حالی که از صدها سال قبل تا کنون رودخانه نازمکان و خیرآباد مرز میان کهگیلویه و گچساران بوده است و خبرها حکایت از الحاق پهنه دریاچه سد مارون به استان خوزستان دارد و خبر بایکوت شدن سد مارون ۲ یا همان سد آبریز به گوش می‌رسد و خبر قرار داد آب سد تنگ سرخ برای آب شرب شهر شیراز هم در فضای مجازی پیچیده است.

حضرتعالی وظیفه دارید به عنوان نماینده عالی دولت در استان به این گونه شایعات پایان دهید و چنانچه این گمانه زنی ها صحت داشته باشد باز وظیفه شما است که به مردم اطلاع رسانی کنید تا مردم مطالبه گری کنند و از تجزیه مناطق و استان جلوگیری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.