کد خبر : 13761
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه مدیران مدارس شهر سرفاریاب و روستاهای حومه با امام جمعه سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 17:37
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه مدیران مدارس شهر سرفاریاب و روستاهای حومه با امام جمعه سرفاریاب-

برگزاری جلسه مدیران مدارس شهر سرفاریاب و روستاهای حومه با امام جمعه سرفاریاب-
مدیران، مربیان پرورشی و مشاوران در مدارس باید توجه دقیق و جدی به رفتارهای غیر عادی دانش آموزان داشته و با تشخیص و مداخله به موقع و اطلاع و همکاری والدین و متخصصین از قرار گرفتن دانش آموزان در شرایط سخت و تبعات جبران ناپذیر آسیب های اجتماعی احتمالی، جلوگیری کنند.

جلسه مدیران مدارس شهر سرفاریاب و روستاهای حومه با امام جمعه سرفاریاب- برگزار شد.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین و گرامی داشت مناسبت های ایام خاصه هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان روز دانش آموز، هدف از تشکیل این جلسه را بررسی و هماهنگی در خصوص مسائل فرهنگی، تربیتی و پرورشی در مدارس عنوان کرد.
امام جمعه سرفاریاب با تأکید بر موضوع برگزاری نماز جماعت در مدارس و آموزش صحیح احکام و آداب این فریضه الهی که پایه و ستون دین ما می باشد، افزود: در این خصوص همکاری و حضور روحانیون، طلاب و مبلغین مورد انتظار و قطعا تأثیرگذار و کمک کننده خواهد بود که لازم است هماهنگی ها در این زمینه توسط مدیران محترم مدارس صورت گیرد.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده، بر لزوم برنامه ریزی برای حضور و مشارکت فعال دانش آموزان در راهپیمائی گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان و فراهم نمودن زمینه های مناسب برای این برنامه فرهنگی تأکید کرد.
وی همچنین به موضوع آسیب های اجتماعی و مخاطرات فکری و روحی نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: مدیران، مربیان پرورشی و مشاوران در مدارس باید توجه دقیق و جدی به رفتارهای غیر عادی دانش آموزان داشته و با تشخیص و مداخله به موقع و اطلاع و همکاری والدین و متخصصین از قرار گرفتن دانش آموزان در شرایط سخت و تبعات جبران ناپذیر آسیب های اجتماعی احتمالی، جلوگیری کنند.
در ادامه جلسه مدیران مدارس حاضر در جلسه و طلاب و روحانیون مستقر در سرفاریاب و حومه، مشکلات و موانع حوزه پرورشی و تربیتی در مدارس را عنوان و پیشنهاداتی در خصوص تغییر و بهبود وضعیت ارائه کردند.
در پایان نیز حجت الاسلام سید رسول کشاورز مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب با قدر دانی از اقدامات و فعالیتهای فرهنگی و پرورشی مورد اجرا در سطح مدارس، گفت: استفاده از امکانات و ظرفیتهای موجود برای رشد و بهبود سطح اعتقادات و باورهای دینی نوجوانان و جوانان بسیار مهم است و به کار گرفتن روشها و شیوه های خلاقانه و متناسب با شرایط موجود در مدارس برای انجام این مهم، حتما می تواند موثر باشد.
برگزاری نشست های پرسش و پاسخ ماهانه با متخصصین علوم دینی و روانشناسی در مدارس، حضور مستمر روحانیون و طلاب و پوشش همه مدارس دارای آمار دانش آموزی بالا توسط آنها برای برگزاری نماز جماعت و پیگیری وضعیت دانش آموزان دارای مشکلات خاص، از تصمیمات و هماهنگی های انجام گرفته در این نشست بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.