کد خبر : 13849
دیدگاه‌ها برای بیانیه کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 23:12
-

بیانیه کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

بیانیه کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عـــصر کهگیلویه» از دهدشت، سید زاهد کشاورز رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«بِسمِ اِللٍّه الْرحمٰنِ الْرَحیم»

۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.
( آیت‌العظمی امام خامنه‌ای)

بار دیگر صفحات قطور دفتر تاریخ افتخارات و صحیفه خاطرات ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی ورق خورد و از لابه‌لای صفحات نورانی مبارزات استقلال‌طلبانه و آزادی‌بخش ملت بیدار ایران اسلامی و در میان سطور نگاشته شده با قطرات خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ۱۳ آبانی دیگر از راه رسیده است.

در صحنه حوادث و رخدادها ۱۳ آبان‌ماه، مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می‌تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

دشمنی ما با استکبار جهانی، یک دشمنی اساسی و آشتی‌ناپذیر است و تا زمانی که آمریکا و ایادی آنها نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، بی‌احترامی داشته باشند و دست از توطئه و نیرنگ برندارند این دشمنی و بی‌اعتمادی همچنان وجود دارد.

بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری به مستکبران جهان اعلام می‌کنیم که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی، ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهیم و همچنان نوک پیکان را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رویم که بدون تردید این اقدام ادامه دهنده راه مقدس شهدا است.

موقعیت کنونی، موقعیت بسیار حساسی است و مستضعفین جهان اکنون به انقلاب اسلامی ایران چشم دوخته‌اند که چگونه یک نظام آرمانگرا و ارزشی در تمام صحنه‌های مصاف با استکبار جهانی، با تکیه بر مکتب و حضور مردم پیروز میدان است، به همین دلیل هرگونه سستی در مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه، ضربه به تمام آزادی‌خواهان جهان است و حضور گسترده در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار قوت قلب برای آنانی است که در صف مقدم جبهه مقاومت با استکبار جهانی می‌جنگند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای دانشجو و دانش‌آموز اعلام می‌دارم هنرمندان بسیجی شهرستان کهگیلویه همگام و همصدا با دیگر هنرمندان بسیجی و قشرهای مختلف مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد با صلابت‌تر از گذشته، در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان، حضور خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با حضرت امام‌خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی، بیزاری خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.

سیدزاهد کشاورز ـــ رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.