کد خبر : 14096
دیدگاه‌ها برای برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی۳ در شهرستان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 15:48
-

طاعتی

برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی۳ در شهرستان چرام-

برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی۳ در شهرستان چرام-
رزمایش جهاد گران فاطمی ۳ با حضور گروه های جهادی شهرستان چرام درمحل سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام برگزار شد.

برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی۳ در شهرستان چرام-
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام، رزمایش جهاد گران فاطمی ۳ با حضور گروه های جهادی شهرستان چرام درمحل سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام برگزار شد.
در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام بدون تردید خدمت به خلق را از جمله بهترین راه هاى سلوک الى الله و رسیدن به قرب الهى دانست وافزود: در واقع راز و رمز محبوبیّت در پیشگاه خداوند همین است که انسان به مردم خوبى کند و در رفع مشکلات آنان بکوشد تا رضایت خداوند جلب شود.
حجت الاسلام مهدی احتشامی اظهارداشت: در اسلام به چندین اصل تاکید فراوان شده که برخی از آنها عبارتند از: شرکت در تشییع جنازه، عیادت بیمار،صله رحم، احسان به والدین ، ضیافت و مهمانی در ماه مبارک رمضان و کمک به رفع نیازهای مردم.
وی در راستای کمک به رفع نیازهای مردم تصریح کرد: مسدود شدن نفوذ بیگانه، پیشرفت فرد وجامعه، فراهم شدن زمینه توسعه اقتصادی، نزول رحمت الهی و زمینه برای ایجاد وبقاء حکومت اسلامی را پنج فایده ی همبستگی و مشارکت در رفع نیازهای مردم برشمرد.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با بیان اینکه جهادگران تاکنون خدمات متعدد در راستای محرومیت‌زدایی و مردم یاری ارائه کرده‌اند، گفت: ارائه خدمت بی‌منت اساس کار جهادگران است.

سرهنگ پاسدار علی دهقان یادآور شد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار اجرا می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت متخصصان به عنوان اساس کار جهادی است، افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی اقشار مختلف با ایجاد قرارگاه جهادی به منظور پشتیبانی از گروه‌های جهادی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.