کد خبر : 14402
دیدگاه‌ها برای حاج آغا بزرگواری درجمع کثیری از سادات جلیل القدرمیرسالار/آمدیم تا جاده صاف کنی باشیم برای رشد جوانان و نیروهای متخصص بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 11:44
-

یادداشت مخاطب

حاج آغا بزرگواری درجمع کثیری از سادات جلیل القدرمیرسالار/آمدیم تا جاده صاف کنی باشیم برای رشد جوانان و نیروهای متخصص

حاج آغا بزرگواری درجمع کثیری از سادات جلیل القدرمیرسالار/آمدیم تا جاده صاف کنی باشیم برای رشد جوانان و نیروهای متخصص
سید علی محمد بزرگواری: نه قسم خوردم که نیایم و نه به خواست خودم آمدم؛ مردم باز از خادم خودجهت ادامه کارهای عام المنفعه دعوت کردند

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه “سید علی محمد بزرگواری در جمع سادات جلیل القدر میرسالار گفت : در ابتدای صحبت دلیل حضور مجدد خود به عرصه انتخابات را خدمت دوستان شرح دهم تا اول شفاف سازی شود.

وی افزود : ما به عزیزان گفتیم، نامدارها و نیروهای مطرح در انتخابات کنار بروند تا میدان برای جوانان، نیروهای متعهد، متخصص باز شود و وارد رقابت شوند. اما باز چهره های تکراری میدان را از جوانان گرفتند و با شارلاتان بازی به دنبال فریب افکار عمومی هستند؛ آمدیم تا جاده صاف کنی باشیم برای رشد جوانان و نیروهای متخصص.

وی با گریزی از حضور نمایندگان ما در مجلس و عدم دفاع از حقوق مردم این استان افزود : اوضاع را رصد می کنیم می بینیم که نمایندگان ما در برابر طرح و لوایحی که برخی از آنان به ضرر عموم است و به ضرر مردم استان هست، حتی یک واکنش هم نشان نمی دهند.

سید علی محمد بزرگواری در گوشه ای از سخنان خود با اشاره به اینکه لیدر پروری نمیکنم بیان کرد : کسانی نشستند، فعالیتی نکردند و با رای مردم و حمایت های مردمی بالا رفتند، امروز امده ام تا همان مردمی که پای کار بودند ، تلاش می کردند و دیده نمیشدند تا لیدر ها به خواسته هایشان برسند ، خودشان را ببینیم .

امده ام تا به تمام لیدر پروری ها پایان دهیم و این شکاف را برداریم و به کسانی که در تاریکی نشسته اند و روشنایی را میپایند بگوییم دیگر آن زمان گذشته است .

بزرگواری با شفاف سازی نسبت به مسیر اصول گرایی و اصلاح طلبی که مدنظر است افزود:

اصولگرایی و اصلاح طلبی را درست در جامعه جا نینداختیم ، باید اصلاح طلبی که مسیرش اصلاح امور است و هدفشان حمایت ملت و کشور است ، حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم ، مبارزه با فساد و رانت است و اصولگرایی که مسیر شهدا ، اسلام و پیامبران الهی را طی میکند حمایت کرد، تمام پیامبران ما با اصولی برای اصلاح آمدند .

وی بابیان اینکه کار یک نماینده قانون گذاری و نظارت است افزود : در مدیریت ها باید از افرادی استفاده شود که توان مدیریتی داشته باشند ، اگر مدیر توانمند داشته باشیم چرا باید جوان تحصیل کرده و به روز ما که در یک جایگاه مدیریتی منصوب میشود از نماینده مسائل چینشی و اجرایی را بخواهد .

وی در ادامه گفت : وظایف نماینده مشخص است ، اگر مجلس ما مجلس قوی باشد و به درستی قانون گذاری مورد توجه قرار گیرد و نظارت صحیح بر دستگاه های اجرایی صورت گیرد هیچ مشکلی در مملکت به وجود نمی آید ؛
نظارت را رها کردند ، و این چیزی جز معامله گری نیست .

بزرگواری در بحث سرمایه گذاری در استان اشاره ای کرد و اظهار داشت : تا زیرساخت فراهم نباشد و سرمایه گذار ما مطمئن نباشد که در بروکراسی اداری گیری ندارد وارد استان نمیشود .
مابا برنامه ی دقیق به دنبال زیرساخت هایی از جمله راه مناسب ، آب ، برق ، گاز بودیم و ایستگاه های برق ، نیروگاه ، مجوز سدها را برهمین اساس که نیاز مناطق بود استارت زدیم ، باید شرایط سرمایه گذاری را فراهم میکردیم.

نماینده ی ادوار هشتم و نهم مجلس افزود : جاده ای که امروز به نام پاتاوه دهدشت بر روی آن مانور میدهند در مدارک راه و شهرسازی به نام جاده ی شهرضا بهبهان بوده و در زمان حضور رهبرمعظم انقلاب در استان این مهم به نتیجه رسید با ورود برخی اقایان و سیاستی که مردم ضرر آن را کردند ، مسیر جاده را تغییر دادند تا سد کلات اجرا نشود و اکنون کشاورزی و اب آشامیدنی مناطق ما با بحران روبرو گردد، و امروز چه پاسخی برای مردم دارند.

سید علی محمد بزرگواری با اشاره به برخی طرح ها که در زمان ایشان مجوزشان اخذ گردید و ردیف بودجه مشخص شد بیان کرد : دیدگاهم در اخذ مجوز ها عادلانه بود هیچ مرزی برای مردم تعیین و تعریف نکردم ، اگر از تنگ پیرزال برای پشته ی زیلایی اب بردیم از الگن برای قلعه ریسی این کار انجام شد ، از فارتک برای دیشموک ، از موگرمون برای لنده از گنبد بردی برای بهمئی اب رسانی شد .

وی گفت : چون قلبم برای مردم می تپید ؛ برای حفظ منابع طبیعی و‌ محیط زیست ، گازرسانی به پنج بخش را باجدیت پیگیری کردیم ، برای قلعه دختر ، قلعه رئیسی ، دیشموک ، سرآسیاب ، ممبی مجوز گرفته شد تامین اعتبار شد و کلنگ زنی کردیم ؛ بعد اقایان چند روستا انطرف تر اقدام به کلنگ زنی مجدد میکند و‌میگویند ما انجام دادیم .

سید علی محمد بزرگواری با اشاره به اخذ مجوز نیروگاه سیکل ترکیبی و سد آبریز بیان کرد : محل اجرای نیروگاه سیکل ترکیبی روستای چنگلوا بود و پس از ما معلوم نشد که چه اتفاقی افتاد تا این پروژه به پادوک منتقل شود و اکنون گچساران مدعی خاک و‌ محل احداث آن شده است .

وی افزود : مگر افرادی فراموش کرده اند که نه از سد کوثر و نه از مارون به ما حقابه ندادند اما با پیگیری های مکرر که حتی در جاهایی منجر به بحث لفظی با مسئولان کشوری داشتیم توانستیم از سد کوثر برای اب چهار شهرستان و از مارون برای طرح دهدشت غربی مجوز برداشت اب بگیریم ، دهدشت غربی کلنگ زنی شد ، لوله هایی که باید در مسیر کار میشدند تخلیه شد و پس از ما حتی لوله های طرح حومه ی غربی را هم به غارت بردند .

سید علی محمد بزرگواری در پایان با بیان اینکه نه قسم خوردم که نیایم و نه به خواست خودم آمدم گفت : مردم دعوت کردند ، پا به انتخابات کهگیلویه ی بزرگ گذاشتم و وقتی اقایان پس از هشت سال دوری ما نمیخواهند این اجازه را به جوانان متخصص بدهند ، امده ام تا طرح های زیرساختی که مجوز گرفتیم به نتیجه برسانیم و‌ به وقتش بی پرده با مردم سخن خواهم گفت .

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه” سیدعلی محمد بزرگواری در دوران نمایندگی با پیگیری مجوز های زیادی جهت زیرساخت کهگیلویه ی بزرگ اخذ نمود که با مثالی از خدمات گاز و آب پایدار به عنوان زیر ساخت اساسی نام برده و این مهم را مشوق سرمایه گذاری برای کاهش هزینه تولید ، اقتصادی شدن سرمایه گذاری و کوتاه شدن نرخ بازگشت سرمایه و به دنبال آن سودآوری و رونق کارخانه عنوان کرد و با اشاره به مطالبی گفته است ، در اینده گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته برای مردم فهیم کهگیلویه بزرگ ارائه میدهم و مردم خود بهترین قاضی هستند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.