کد خبر : 13105
دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره خانگی شهید دیرباز به همت پایگاه ام کلثوم و با همکاری حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 15:19
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری یادواره خانگی شهید دیرباز به همت پایگاه ام کلثوم و با همکاری حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب-

برگزاری یادواره خانگی شهید دیرباز به همت پایگاه ام کلثوم و با همکاری حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب-
آنچه باعث می شد آن شهدای عزیز همه مقام و موقعیتها را رها کرده و در دفاع مقدس حضور پیدا کنند، اخلاص در ایمان و از خودگذشتگی بود و خداوند نیز به سبب برخورداری از این خصلتها، بالاترین جایگاه ها را در بهشت به آنان وعده داده است.

برگزاری یادواره خانگی شهید دیرباز به همت پایگاه ام کلثوم و با همکاری حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب-
به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره خانگی شهید دیرباز با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این یادواره که به همت پایگاه ام کلثوم خواهران و همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب و خانواده شهید دیرباز برگزار شد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطر همه شهداء را گرامی داشت و از همکاری خانواده عزیز شهید والامقام دیرباز و همراهی و مشارکت، بسیجیان خواهر و برادر، امام جمعه محترم، اعضای خانه هلال، مسئولین و همه حاضرین در یادواره خانگی شهید دیرباز که فرصتی برای عرض ادب و احترام به این خانواده بزرگوار می باشد، تشکر کرد.
ستوان یکم پاسدار مجید ویسی با تأکید بر اینکه همه مردم در مقابل ایثار و فداکاری شهداء مدیون هستند، افزود؛ برای حفظ میراث و تداوم مسیر شهدا یکی از وظایف و رسالت ما این است که رشادتها و جانفشانی های شهدا را به بهترین شیوه ممکن برای نسل های امروزی تبیین و به آنها منتقل کنیم.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، طبق سخنی از آن امام بزرگوار، ایمان به خداوند و کمک و یاری رساندن به دیگران برای رفع مشکلات را از نشانه های مؤمنان عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا دارای توانائی ها، موقعیت ها و درجات بالای علمی و اجتماعی بودند، گفت: آنچه باعث می شد آن شهدای عزیز همه مقام و موقعیتها را رها کرده و در دفاع مقدس حضور پیدا کنند، اخلاص در ایمان و از خودگذشتگی بود و خداوند نیز به سبب برخورداری از این خصلتها، بالاترین جایگاه ها را در بهشت به آنان وعده داده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام نیز در این برنامه با عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، از همه عزیزانی که در برنامه بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت در تقارن با هفته دفاع مقدس، همکاری و مشارکت داشتند قدردانی کرد.
دانشی همچنین با ذکر حدیثی از امام حسن عسکری (ع)، پارسائی در دینداری، راستگوئی در گفتار، خوش رفتاری با همسایه و دیگران، سجده های طولانی را از جمله نشانه های انسانهای مؤمن ذکر کرد و در انتها نیز از حوزه مقاومت بسیج، امام جمعه محترم و اعضای خانه هلال و همه بانیان و حاضرین در این برنامه یادواره خانگی شهید دیرباز، قدردانی و تشکر کرد.
فرمانده پایگاه بسیج ام کلثوم خواهران در سرفاریاب نیز با تبریک هفته دفاع مقدس، این ایام را فرصت مناسبی دانست که از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدا با هر عنوان یا امکانی تجلیل و سپاسگزاری کنیم.
خانم دانایی همچنین برگزاری یادواره ها را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین حقایق جنگ تحمیلی دانست و از همه بسیجیان خواهر که در برنامه مختلف و از جمله اجرای یادواره شهید دیرباز مشارکت و همکاری داشتند قدردانی کرد.
در پایان این یادواره خانگی، هدایایی که از طرف حوزه مقاومت حضرت ابوالفضلـ(ع) و پایگاه بسیج ام کلثوم خواهران تدارک دیده شده بود، به خانواده شهید دیرباز تقدیم گردید و پس از آن مسئولین و بسیجیان حاضر با خانواده شهید آکده در روستای دره لیر دیدار و به پاس صبوری و استقامت آنان در دفاع از آرمانهای شهدا و انقلاب، تقدیر و هدیه ای تقدیم آنها گردید.

(کپی برداری بدون ذکر منبع خبر پیگرد قانونی دارد)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.