کد خبر : 16393
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 13:22
-

خبرنگار آقای طاعتی

به مناسبت روز زمین پاک محوطه و معابر روستای دهنو اسلام آباد پاکسازی شد.

به مناسبت روز زمین پاک محوطه و معابر روستای دهنو اسلام آباد پاکسازی شد.
شورای اسلامی و دهیاری روستا، اهالی، دانش آموزان و معلمان و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب به مناسبت روز زمین پاک نسبت به جمع آوری زباله ها و پاکسازی محیط و معابر روستای دهنو اسلام آباد اقدام کردند.

به مناسبت روز زمین پاک محوطه و معابر روستای دهنو اسلام آباد پاکسازی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، شورای اسلامی و دهیاری روستا، اهالی، دانش آموزان و معلمان، پایگاه بسیج و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب به مناسبت روز زمین پاک نسبت به جمع آوری زباله ها و پاکسازی محیط و معابر روستای دهنو اسلام آباد اقدام کردند.
سید جلیل پناهنده دهیار روستای دهنو اسلام آباد در این خصوص گفت: فرهنگ سازی و توجه مردم به حفظ زمین که محل زیست انسان و دیگر موجودات است از آلودگیها و زباله و دیگر مواد مضر، پیشگیری از شیوع بیماریها و هم چنین حفظ زیبائی و جلوه مناسب طبیعت و محیط می تواند از جمله فواید و آثار این کار باشد که ترویج اینگونه اقدامات مشارکت و همکاری همه نهادها را می طلبد.
قابل ذکر است روستای دهنو اسلام آباد از توابع بخش سرفاریاب و دارای ۱۷۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر می باشد که با توجه به واقع شدن در پای کوه سیاه و کنار رودخانه و مزارع کشاورزی، دارای محیطی زیبا و دلنشین و مناظر و جلوه های زیبای طبیعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.