کد خبر : 3845
دیدگاه‌ها برای برگزاری میز خدمت در سرفاریاب با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی و بخش. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 31 تیر 1401 - 21:40
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری میز خدمت در سرفاریاب با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی و بخش.

برگزاری میز خدمت در سرفاریاب با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی و بخش.
در این برنامه میز خدمت، اداره جات مختلفی از جمله، فرمانداری و بخشداری، ستاد نماز جمعه، سپاه ناحیه و حوزه مقاومت، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، شورای اسلامی و شهرداری، راهداری، شرکت توزیع نیروی برق، کمیته امداد امام ( ره )، بهزیستی، گاز، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، آموزش و پروش، دامپزشکی، ورزش و جوانان، منابع طبیعی، مخابرات و ... حضور و به سوالات و درخواست های مطرح شده پاسخ دادند

با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی و بخش، میز خدمت در مسجد مصلی نماز جمعه سرفاریاب برگزار شد.
فرماندار چرام در این برنامه با بیان اینکه یکی از موثرترین روش های تشخیص و آگاهی از مسائل و مشکلات اجتماعی مردم برقراری ارتباط مستقیم عاطفی و منطقی بین مسئولین و مردم است گفت: مناسبترین جایگاه برای انجام این کار نیز معمولا مصلاهای نماز جمعه است.
تو فیقیان در ادامه نیز گفت: در راستای تحقق این امر مهم امروز مسئولین اغلب دستگاه های دولتی با حضور در مسجد مصلی سرفاریاب و با تشکیل میز خدمت پاسخگوی مسائل و مشکلات عموم شهروندان، روستائیان و اهالی این منطقه بودند که امیدواریم برگزاری این میز خدمت توانسته باشد در زمینه خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم و همچنین تبیین و روشنگری از اقدامات دولت مفید واقع شده باشد.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه گفت: طبق مصوبه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان و به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط آیهالله طالقانی(ره)، الحمدالله امروز شاهد برگزاری میز خدمت با حضور مسئولین در مکان مسجد مصلی شهر سرفاریاب هستیم.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین اظهار امیدواری کرد با برگزاری این نشست و میز خدمت و پیگیریهای مسئولین مربوطه انشاء الله مطالبات و مشکلات مورد نظر مردم این بخش در حوزه های آب شرب و کشاورزی، خط انتقال گاز، مخابرات، مسائل فرهنگی و آموزش و پرورش رفع و خدمات بهتری به مردم این بخش ارائه شود.
در این برنامه، اداره جات مختلفی از جمله، فرمانداری و بخشداری، ستاد نماز جمعه، سپاه ناحیه و حوزه مقاومت، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، شورای اسلامی و شهرداری، راهداری، شرکت توزیع نیروی برق، کمیته امداد امام ( ره )، بهزیستی، گاز، آب و فاضلاب، فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، آموزش و پروش، دامپزشکی، ورزش و جوانان، منابع طبیعی، کتابخانه، بنیاد مسکن، مخابرات، محیط زیست، طلاب و برخی مدیران مؤسسه های خیریه و … حضور و به سوالات و درخواست های مطرح شده پاسخ دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.