کد خبر : 4749
دیدگاه‌ها برای نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه در پایتخت طبیعت ایران شهر یاسوج/ هرجا ارزش و بهای سرمایه انسانی بیشتر باشد قله های موفقیت بهتر کسب می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 1:22
-

پدرم خود را فدای صحفه روزگار کرد و امروز در اولین روز خبرنگار در محل کار و خانه از حضورش محروم بودیم

سید حسین رازیان

نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه در پایتخت طبیعت ایران شهر یاسوج/ هرجا ارزش و بهای سرمایه انسانی بیشتر باشد قله های موفقیت بهتر کسب می شود

نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه در پایتخت طبیعت ایران شهر یاسوج/ هرجا ارزش و بهای سرمایه انسانی بیشتر باشد قله های موفقیت بهتر کسب می شود
الگوهای برتر را در همه بخش ها معرفی شود و تنها مختص به کنکور نباشد

حسنعلی عزت خواه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و نخبه های استانی کنکور سراسری افزود؛ آینده به وجود الگوهایی مثل این دو نخبه استانی نیازمند است و امیدواریم ، شاهد پیشرفت های بیشتر و افزایش این الگو ها باشیم.

عزتخواه بیان داشت؛ هر مسئولیتی بزرگ ظرفیت بزرگ می خواهد، وسرمایه های هر کشور یا سرمایه های فیزیکی است یا انسانی و یا طبیعی ودر کشوری مثل ژاپن سرمایه انسانی۸۰ درصد است وهمین امر موجب پیشرفت این کشور شده است.

وی در پاسخ به دو سوال پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، مبنی بر اینکه برخی از مدارس روستایی تبدیل به متروکه شده اند، و سوال دوم دانش آموزانی هستند که اجباراً به کلاس تقویتی برای پرداخت هزینه های گزاف رهنمود می شوند، وی در پاسخ به بازسازی مدارس روستایی با توجه به مهاجرت معکوس از شهر به روستاها رایزنی ها با خیرین و به همت استاندار محترم بودجه های تاثیرگذار برای اینگونه مدارس مد نظر قرار گرفته است و این مهم در برنامه‌ریزی قرار گرفته است، از طرف دیگر نظارت مستمر و مداوم بر نحوه تدریس در بخش دولتی خصوصاً مدارس غیردولتی با شدت کاری بیشتر و در صورت مشاهده هرگونه سهل انگاری ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود ؛ هرجا ارزش و بهای سرمایه انسانی بیشتر باشد قله های موفقیت بهتر کسب می شودو امیدواریم دولتمردان استان ما قدردان این سرمایه ها باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش با انتقاد برخی رسانه ها که قلم زدند که مدیر کل اموزش و پروش میخواهد این موفقیت را با نام خود مصادره کند گفت؛ قلم زدن ها باید بر اساس واقعیت باشد ، اگر من به عنوان مدیراآموزش و پرورش نمیرفتم برای تجلیل و قدردانی از خانم حسن زاده چه نهاد یا مسئول دیگری باید می رفت از این دانش اموز نخبه تجلیل می کرد.

وی با بیان این که صل تعلیم و تربیت درست و تعلیم به تنهایی از مدرسه بر نمی اید گفت؛ اگر خانواده خوب کار کند برای مدرسه سخت است کهه این کوتاهی را به تنهایی جبران کند.

سید علی خواهش نیک فرزند مرحوم خواهش نیک گفت: در سال جاری روز خبرنگار با روز عاشورا مصادف شد، روز خبرنگار با شهادت و‌خون رقم خورده است یعنی شهادت شهید صارمی است.

وی گفت: پدرم خود را فدای صحفه روزگار کرد و امروز در اولین روز خبرنگار در محل کار و خانه از حضورش محروم بودیم، اما یاد و نامش در قلب ما جاری خواهد بود.

مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در دوره های آموزشی و خبرنگارای را طی کردند تا تجربه ها و مهارت های بیشتری کسب کنند.

سرهنگ رضایی به ضرورت امید آفرینی و همچین اخبار امیدبخش اشاره داشت و گفت: خبرهای منفی که در حوزه آموزش و پرورش منتشر شد به نظر می رسد ناشی از محرومیت ها در برخی امکانات در نقاط مختلف استان  بود.

وی به ضرورت مطالبه گری خبرنگاران همراه با مستندات و منابع اشاره داشت و گفت: در جلسات مختلف اشاره شد برخی تیتر زنی ها سبب بهره برداری ها می شود بنابراین در تیترها باید دقت کرد.

این مسئول گفت: به اندازه ای که اخبار منفی در اموزش و پرورش  دیده می شود کمتر الگوهای موفق و برجسته معرفی شده است و باید در این راستا تلاش کرد و روابط عمومی ها باید الگوهای برتر را در همه بخش ها معرفی کنند و تنها مختص به کنکور نباشد.

گفتنی است؛ در این برنامه سرهنگ رضایی مسئول بسیج رسانه استان ، حاج سید علی محمد دانشی مشاور استاندار، بهنیا سرپرست خبرگزاری فارس ، و دو نخبه کنکور سراسری وتعدادی از خبرنگاران صحبت های خود را بیان کردند، و درپایان از خبرنگاران و دو نخبه استانی کنکور سراسری تجلیل شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.