کد خبر : 5806
دیدگاه‌ها برای تجلیل از حافظان امنیت در سرفاریاب به مناسبت هفته نیروی انتظامی. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مهر 1401 - 14:16
-

خبرنگار آقای طاعتی

تجلیل از حافظان امنیت در سرفاریاب به مناسبت هفته نیروی انتظامی.

تجلیل از حافظان امنیت در سرفاریاب به مناسبت هفته نیروی انتظامی.
عموم مردم ایران اسلامی با درک شرایط و ارزش امنیت و آسایش در جامعه که ثمره تلاش و خدمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است، همواره قدردان و سپاسگزار آنان هستند.

امام جمعه، مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها و برخی از اعضای شورای اداری سرفاریاب به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با فرمانده و مجموعه نیروهای انتظامی دیدار کردند.
در این دیدار امام جمعه سرفاریاب ضمن تبریک و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تفاوتهای رفتار و جایگاه پلیس در نظام اسلامی و جوامع غربی، پلیس در حکومت اسلامی را دارای تقدس و احترام خاص دانست و رفتار دور از معرفت و همراه با خشونت و زورگوئی را از ویژگیهای پلیس در جوامع غربی ذکر کرد.
حجت الاسلام زارعی پور رفتار مناسب و انسانی همراه با اقتدار پلیس ایران اسلامی در مواجه با مردم در صحنه های مختلف را عامل و سبب تکریم و احترام متقابل عموم مردم جامعه به نیروهای انتظامی ذکر کرد.
ایشان همچنین قدرت و اقتدار پلیس را لازمه تامین امنیت جامعه دانست و برخورد مناسب و مقتدرانه پلیس با مخلان نظم و امنیت جامعه را یک ضرورت عنوان کرد و در پایان نیز گفت: عموم مردم ایران اسلامی با درک شرایط و ارزش امنیت و آسایش در جامعه که ثمره تلاش و خدمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است، همواره قدردان و سپاسگزار آنان هستند.
همچنین در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل توسط بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها از پرسنل زحمتکش و پرتلاش نیروی انتظامی تقدیر و تجلیل شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.