کد خبر : 5819
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۷/۱۵) به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه و با حضور اقشار مختلف مردم سرفاریاب اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 15 مهر 1401 - 14:46
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۷/۱۵) به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه و با حضور اقشار مختلف مردم سرفاریاب اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۷/۱۵) به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه و با حضور اقشار مختلف مردم سرفاریاب اقامه گردید.
توجه به اصول مشترک از جمله دین، کتاب آسمانی و محبت اهل بیت ( ع ) از جمله مواردی است که ما را در مقابل توطئه های تفرقه برانگیز در امان می دارد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۷/۱۵) به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه و با حضور اقشار مختلف مردم سرفاریاب اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب ابتدا خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی سفارش کرد و با اشاره به اینکه راستگوئی یکی از خصلت های مهم متقیان است گفت: بنا به فرموده امیرالمومنین سخن راست و حقیقت موجب شرافت و بزرگواری، زیور ایمان و محکم ترین ستون و پشتوانه دین انسان و برادر عدالت است.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با اشاره به تأثیر فضای دینی خانواده بر تربیت صحیح فرزندان گفت: الگوی دینی و اسلامی تربیت حتی برای زمان قبل از تولد کودک نیز برنامه ارائه داده است و اگر خواهانیم در تربیت درست بچه های خود موفق باشیم، مناسب ترین راه بهره گیری و برقرای الگوی عملی در اجرای دستورات دینی در خانواده است.
وی همچنین با نقل داستانی از پیامبر اکرم (ص) و دوران کودکی امام حسن ( ع ) و امام حسین ( ع )، احترام و توجه به استقلال فکری و روحی کودکان را در تربیت آنان بسیار مؤثر دانست.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب در خطبه دوم با تبریک هفته وحدت، یکی از ارکان پیشرفت و تحقق اهداف در زمینه های مختلف در جامعه اسلامی را وحدت عنوان کرد و دین هراسی، اسلام هراسی، شیعه هراسی، ایران هراسی و انقلاب هراسی را از جمله مهمترین برنامه های دشمنان برای جلوگیری از وحدت و انسجام مسلمانان برشمرد و گفت: توجه به اصول مشترک از جمله دین، کتاب آسمانی و محبت اهل بیت ( ع ) از جمله مواردی است که ما را در مقابل توطئه های تفرقه برانگیز در امان می دارد.
ایشان همچنین با گرامی داشت روز حافظ، استفاده از زبان فاخر فارسی و تکیه بر معارف قرآنی و عرفانی در اشعار را از جمله ویژگیهای آثار منظوم حافظ دانست که موجب شده است ایشان از مفاخر و درخشانترین ستاره های فرهنگ فارسی باشد.
زارعی پور با گرامی داشت روز روستا و عشایر، ساکنان این مناطق را بنا به فرموده حضرت امام خمینی ( ره ) ذخایر کشور و انقلاب عنوان کرد و با اشاره به مشکلات و نیازمندیهای اولیه و زیرساختی عشایر و روستائیان در بخش سرفاریاب از مسئولین استانی و شهرستانی خواست تا با بررسی و پیگیری مجدانه نسبت به رفع آنها و ارائه خدمات مناسب به آنان تلاش نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.