کد خبر : 6585
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۰۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 آذر 1401 - 14:19
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۰۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۰۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
تفکر بسیجی همان ایستادگی و مقاومت در همه عرصه ها و تکیه بر داشته های درونی یک ملت است. سیج حرکت و جریانی تمام نشدنی و بی پایان است و بسیجی متدین، مجاهد، آبادگر و حافظ مرز حق و باطل است.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۰۴) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب ابتدا رعایت تقوی الهی در همه امور را به خود و همه نمازگزاران توصیه و یادآور شد و با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم ( ص ) که می فرماید «اگر آسمانها و زمین بر بنده ای بسته گردد و او تقوی الهی پیشه کند، خدا برای او از آنها گشایش و رهائی فراهم می کند» گفت: هر کس با تقوایش به خداوند تمسک بجوید، خداوند او را در شرایط سخت یاری و محافظت می کند.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه موضوع شناخت، از جمله نشانه های شناخت خدا و خدا باوری را پیوسته به یاد خدا بودن عنوان کرد و افزود، زیباترین و بهترین لحظاتی که انسان مومن می تواند به یاد خدا باشد، زمان دعا و عبادت است که به او لذت و آرامش می بخشد.
ایشان همچنین با اشاره به بیت شعری از حافظ که این طور سروده است:
«هرگنج سعادت که خدا داد به حافظ
از یمن دعای شب و ورد سحری بود»
گفت: انسان خدا باور و مومن سعادت و دست یافتن به آرزوهای نیک خود را در ذکر مداوم و یاد خدا و مناجات با او می داند و از این رو دعا و مناجات برای او لذت بخش است.
زارعی پور بر اساس آیات و روایات، پیوسته یاد خدا بودن و باور به قدرت و عظمت بی انتهای الهی را موجب ارزش و منزلت انسان دانست و تلاوت قرآن، مناجات شبانه و نماز را از جمله ی مناسب ترین راه های یاد خدا برشمرد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی ( ره)، تفکر بسیجی را همان ایستادگی و مقاومت در همه عرصه ها و تکیه بر داشته های درونی یک ملت عنوان کرد و گفت: بسیج حرکت و جریانی تمام نشدنی و بی پایان است و بسیجی متدین، مجاهد، آبادگر و حافظ مرز حق و باطل است.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حدود ۲۵ عملیات موفق در دریا داشتیم، روز نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت و تامین امنیت دریائی، طراحی و ساخت سامانه ها و ناوشکن های تخصصی و جدید دفاع دریائی را از جمله افتخارات نیروی دریایی عنوان کرد.
زارعی پور همچنین سالروز ولادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار را تبریک گفت و معرفت و شناخت توحیدی آن بانوی بزرگ را سرچشمه و منشأ مقاومت و صبر ایشان ذکر کرد و افزود: زندگی سراسر رحمت و برکت حضرت زینب کبری به همراهی، مراقبت و پرستاری از عزیزترین بندگان خداوند سپری شد و این خصوصیت بارز، آن حضرت را به الگوی ناب پرستاری تبدیل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.