کد خبر : 6856
دیدگاه‌ها برای در مراسمی با حضور مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از پرستاران این شبکه تجلیل شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 8:59
-

خبرنگار آقای طاعتی

در مراسمی با حضور مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از پرستاران این شبکه تجلیل شد.

در مراسمی با حضور مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از پرستاران این شبکه تجلیل شد.
در تمامی دوران بخصوص در چند سال اخیر و با شیوع بیماری کرونا، پرستاران حتی با به خطر انداختن سلامتی خود و خانواده، با حضور بر بالین بیماران با ایثار و فداکاری سلامتی را به بیماران و جامعه هدیه نمودند.

تجلیل از پرستاران شهرستان چرام-
در مراسمی با حضور مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از پرستاران این شبکه تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در این آیین تجلیل ضمن تقدیر و تشکر از پرستاران، با اشاره به اهمیت و جایگاه معنوی این قشر فداکار، از بزرگ بانو و پرستار دشت کربلا، حضرت زینب ( س ) به عنوان الگوی پرستاران جامعه یاد کرد.
جعفری پرستاری را شغلی توأم با عشق و علاقه و پرستار را عاشق خدمت به بیمار دانست و داشتن تخصص، دانش، مهارت و مهمتر از آنها تعهد را لازمه شغل پرستاری عنوان کرد و آنان را از مؤثرترین افراد در ارتقای خدمات سلامت جامعه توصیف کرد.
وی با اشاره به نقش و خدمات ارزنده پرستاران در حوزه سلامت، گفت: در تمامی دوران بخصوص در چند سال اخیر و با شیوع بیماری کرونا، پرستاران حتی با به خطر انداختن سلامتی خود و خانواده، با حضور بر بالین بیماران با ایثار و فداکاری سلامتی را به بیماران و جامعه هدیه نمودند.
ایشان خاطر نشان کرد: وظیفه همه ماهاست که قدرشناس خدمات این قشر زحمتکش و ایتارگر جامعه باشیم و خداوند متعال نیز پاداش این خدمتگزاری شایسته را قطعاً به بهترین وجه ممکن عطا خواهد کرد.
در پایان این مراسم نیز از همه پرستاران شاغل در شبکه شهرستان با اهداء شاخ گل، لوح تقدیر و هدایایی از طرف مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.