کد خبر : 5726
دیدگاه‌ها برای اهدا کتاب حکایت های شیرین پند آموز و تقدیم یک جلد به سردار حاج عوض شهابی فر در موردراز یاسوج بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 23:26
-

کتاب حکایت های شیرین و پند آموز محصول یک عمر بابرکت

سید حسین رازیان

اهدا کتاب حکایت های شیرین پند آموز و تقدیم یک جلد به سردار حاج عوض شهابی فر در موردراز یاسوج

اهدا کتاب حکایت های شیرین پند آموز و تقدیم یک جلد به سردار حاج عوض شهابی فر در موردراز یاسوج
نویسنده کتاب را از مدیران استانی که روزگاری در اوج محرومیت برای امور عشایر در مرکز استان و دیگر شهرستان ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه کتاب حکایت های شیرین و پند آموز به نویسندگی حاج محمد رزمجو با حضور معتمدان و ریش سفیدان موردراز یاسوج اهدا شد.

سردار شهابی فر از فرماندهان شجاع و دلاور هشت سال دفاع مقدس، در حاشیه این نشست با بیان اینکه رزمجو را از مدیران استانی در تراز اول نیروهای خدوم از اوایل دهه شصت تا دهه هشتاد عنوان کرد‌.

فرمانده سابق تیپ چهل هشت فتح استان کهگیلویه بویراحمد، کتاب حکایت های شیرین و پند آموز محصول یک عمر بابرکت رزمجو خطاب کرد و این نوشتاری باید چاپ و نشر و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد.

سردار شهابی فر فرمانده شجاع مدافع حرم، نویسنده کتاب را از مدیران استانی که روزگاری در اوج محرومیت برای امور عشایر در مرکز استان و دیگر شهرستان ها نظیر گچساران و کهگیلویه به مرکزیت دهدشت خدماتی ماندگار به جامعه عشایری تقدیم کرد که جا دارد به نوبه خود بعنوان یک سرباز ولایت از ایشان تقدیر و آروزی طول عمر بابرکت دارم.

بر پایه این گزارش، حاج محمد رزمجو از سال ۱۳۶۴تا ۱۳۶۲رییس امور عشایر شهرستان کهگیلویه از سال ۱۳۶۷ به مدت ۹سال رییس امور عشایر شهرستان گچساران، پانزده سال بعنوان مدیر عامل اتحادیه عشایر استان و همچنین هیئت ممیزی عشایر و مراتع استان را در کارنامه خود دارد‌.

شایان ذکر است، در پایان حاج محمد رزمجو از پیشکسوتان و مدیریت های مختلف عرصه خدمات رسانی در امور عشایر استان ضمن اشاره ای گذرا به دوران خدمت خود به تشریح چگونگی کتاب حکایت های شیرین و پند آموز پرداخت و چند جلد کتاب به حاضرین تقدیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.