کد خبر : 7511
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا ( س ) به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 9:53
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا ( س ) به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب-

برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا ( س ) به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب-
جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا ( س ) و بزرگداشت روز مادر و زن به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب برگزار شد.

به مناسبت سالروز میلاد فرخنده و باسعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری، حضرت فاطمه الزهرا ( س ) و بزرگداشت روز مادر و زن جشن باشکوهی به همت مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب در مسجد صاحب الزمان ( عج ) مشایخ سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این برنامه جشن ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا سلام اللّه علیها و روز مادر و زن،گفت: طبق احادیثی از اهل بیت عصمت و طهارت می بایست ما در شادی ائمه معصوم ( ع ) شاد بوده و در غم و اندوهشان نیز محزون باشیم.
زارعی پور گفت: مشخص است که اهل بیت علیهم السلام وجود و روح مطهرشان همراه با شیعیانشان است و به همین خاطر است که هم در شادی اهل بیت ما خوشحالیم و هم در عزاداری و غم هایشان نیز ما محزون هستیم و این از ویژگی های اهل بیت علیهم السلام هستند.
زارعی پور همچنین به ویژگی ها و شخصیت حضرت فاطمه ( س ) و مقام و منزلتی که خداوند متعال به این بانوی بزرگوار عنایت داشته است اشاره کرد و گفت: همه ماها باید از ویژگی ها و شخصیت ایشان الگو برداری کرده و در زندگی مان استفاده کنیم.
وی در ادامه به حدیثی از حضرت فاطمه ( س ) که فرمودند: شش نفر خودشان را تمسخر می کنند پرداخت و صفات این افراد را بطور خلاصه چنین بیان نمود:
کسانی که با زبان از خدا طلب بخشش می کنند اما با قلبشان پشیمان نیستند، کسانی که از خداوند موفقیت میخواهند اما خودشان تلاشی نکنند، کسانی که از خدا طلب بهشت می کنند اما بر سختی های دنیا صبر نکنند.
کسانی که با زبان از دوزخ به خدا پناه می برند اما شهوات را ترک نمی کنند.
آنکه مرگ را یاد می کند اما خود را برای مرگ آماده نمی کند و در پایان کسانی که خدا را یاد می کنند اما مشتاق ملاقات با خدا نیستند.

در ادامه مراسم نیز با مولودی خوانی مداح اهل بیت ( ع )، آقای افتخاری در وصف حضرت فاطمه الزهرا ( س ) حاضرین به سرور و خوشحالی پرداختند.
اهدای ۳۰ هدیه به حاضرینی که اسمشان به نام فاطمه و زهرا مزین بود و همچنین تعدادی کارت هدیه ۵ ‌میلیون ریالی به قید قرعه از طرف گروه خیریه شهدای گمنام سرفاریاب با مدیریت سرکار خانم مهدوی و پذیرائی از حاضرین پایان بخش برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه ( س ) در مسجد مشایخ سرفاریاب بود. گفتنی است شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۰۶۷۹۸
به نام مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب آماده دریافت نذورات نقدی مردم خیر و نیکوکار جهت استفاده در برنامه ها و مناسبت های مختلف می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.