کد خبر : 8146
دیدگاه‌ها برای سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب افتتاح و به بهره برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 20:46
-

خبرنگار آقای طاعتی

سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب افتتاح و به بهره برداری رسید

سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب افتتاح و به بهره برداری رسید
افتتاح سالن چند منظوره سرفاریاب، هدیه ای خاص از سوی وزارت نفت به مردم شهید پرور سرفاریاب است که می تواند نقش بسزایی در رشد و ارتقاء ورزش بخش و استان داشته باشد.

سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب افتتاح و به بهره برداری رسید
با حضـور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار، بخشدار و تعدادی از مسئولین شهرستـان و مسئولین محلی بخش سرفاریاب، سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، مدیر کل اداره ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح این سالن گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب و در راستای خدمات رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتـمام ویژه دولت خدمتگزار، تعداد ۱۹ پروژه ورزشی ( تعداد ۵ مورد کلنگ زنی و ۱۴ مورد افتتاحیه) با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات هدایای خاص تقدیم مردم شریف استان شده است که سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب یکی از ۱۴ پروژه افتتاحیه است که در زمینی به مساحت هزار و سیصد متر مربع در اسلام آباد مشایخ سرفاریاب احداث و از امروز در اختیار جوانان بخش سرفاریاب قرار می گیرد.
عین الله دهقان اضافه کرد: عملیات اجرایی این سالن از سال ۱۳۹۶ برای ورزش های توپی همچون فوتسال، والیبال و هندبال و … آغاز و برای احداث آن بیش از بیست و پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان، افتتاح سالن چند منظوره سرفاریاب را هدیه ای خاص از سوی وزارت نفت به مردم شهید پرور سرفاریاب عنوان کرد که می تواند نقش بسزایی در رشد و ارتقاء ورزش بخش و استان داشته باشد.
دهقان با اشاره به اینکه در چند سال گذشته سرانه فضای ورزشی استان افزایش مطلوبی داشته است، افزود: امیدواریم با فراهم کردن زیربناهای ورزشی، جوانان مستعد و ورزشکار از این دیار به تیم های استانی و ملی معرفی و برای استان و کشور افتخار آفرینی کنند.
وی در پایان از افتتاح و آغاز بکار نمایندگی ورزش و جوانان در این بخش در آینده ای نزدیک خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.