کد خبر : 9442
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۱/۰۴) سرفاریاب با حضور قشرهای مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1402 - 16:13
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۱/۰۴) سرفاریاب با حضور قشرهای مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۱/۰۴) سرفاریاب با حضور قشرهای مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید.
ورع و دوری از محرمات از بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان است و این عمل دارای درجات مختلفی است که انجام فراتر از اعضاء و جوارح و با حضور قلب و پاکی نفس از بالاترین آن است.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۱/۰۴) سرفاریاب با حضور قشرهای مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در خطبه ها ابتدا خود و همه برادران و خواهران دینی و نمازگزاران را به رعایت تقوی توصیه و سفارش کرد و با بیان حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) تقوی را راه ورود هر توبه و بازگشت و مرتبه عالی کردار و همچنین رعایت تقوی را موجب رستگاری انسان دانست.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث شناخت خداوند، با بر شمردن صفات رحمت بی حد و حصر، دارائی بی نهایت‌، دانائی و آگاهی کامل، بخشندگی و مهربانی بی واسعه و عدم توانائی کسی در جلوگیری از عطا و بخشش او، از جمله ی صفات خداوند سبحان، در نظر گرفتن همین چند صفت خداوند را زمینه ساز آن دانست که انسان در تأمین نیازمندیها و حاجات خود به درگاه خداوند روی بیاورد و در مسیر شناخت خداوند که مشتاق عطای رحمت به بندگان خویش است و کار خیر اندک را با اجر و پاداش چندین برابر پاسخ می دهد، قرار گرفته و سعادت خود را به دست آورد.
وی آغاز سال نو و بهار طبیعت و همچنین حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را خدمت عموم مردم مسلمان ایران زمین تبریک گفت و در ادامه ماه رمضان را ماه تمرین بندگی و ایستادگی در مقابل هوای نفس و طبق فرمایش پیامبر بزرگ اسلام (ص) به حضرت علی (ع) ورع و دوری از محرمات را بهترین اعمال در این ماه مبارک و این عمل را دارای درجات مختلفی دانست که انجام فراتر از اعضاء و جوارح و با حضور قلب و پاکی نفس از بالاترین آن است.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با اشاره به نام گذاری سال ۱۴٠۲ از طرف مقام عظمای ولایت به نام سال مهار تورم و رشد تولید، طبق فرمایش ایشان، تقاضای کاذب، افزایش هزینه ها، تورم ساختاری و وارداتی را منشاء تورم و تلاش برای رفع عوامل ایجاد کننده و آثار تورم را وظیفه مسئولان و در کنار آن عموم مردم جامعه دانست.
زارعی پور از آیت اللّه بروجردی به عنوان زعیم زمینه ساز شکل گیری انقلاب اسلامی یاد کرد و به مناسبت ۱٠ فروردین سالروز رحلت آن مرجع عالی قدر، نقش و تأثیر وی در ایجاد زمینه های شکل گیری انقلاب را بسیار مهم و پشتیبانی از حضرت امام خمینی (ره) و آیت اللّه کاشانی، مقابله و مخالفت با برنامه های شوم حکومت پهلوی، مبارزه با بی حجابی و تلاش برای وحدت جهان اسلام در کنار موقوفات بزرگ وی را از جمله فعالیت های ایشان در این راستا عنوان کرد.
جلوگیری از کاهش تصادفات و سوانح جاده ای با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی توسط رانندگان وسایل نقلیه، حفاظت و نگهداشت طبیعت زیبا و محیط زیست و همچنین حفظ حرمت و پرهیز از روزه خواری در ملاء عام از طرف مسافرین و گردشگران نوروزی پایان بخش سخنان امام جمعه سرفاریاب در خطبه دوم چهارم فروردین ماه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.