کد خبر : 10024
دیدگاه‌ها برای برگزاری نماز عید فطر و فطریه روزه در سرفاریاب اعلام شد- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 14:08
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری نماز عید فطر و فطریه روزه در سرفاریاب اعلام شد-

برگزاری نماز عید فطر و فطریه روزه در سرفاریاب اعلام شد-
نماز عید فطر امسال در روز اول شوال رأس ساعت ۶:۳۰ صبح و در محل محوطه مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام (مصلی) شهر سرفاریاب و به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب اقامه خواهد شد.

برگزاری نماز عید فطر و فطریه روزه در سرفاریاب اعلام شد-

مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب در گفتگوی خبری با پایگاه خبری عصر کهگیلویه گفت: نماز عید فطر امسال در روز اول شوال رأس ساعت ۶:۳۰ صبح و در محل محوطه مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام (مصلی) شهر سرفاریاب و به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب اقامه خواهد شد.
سید رسول کشاورز در ادامه، نماز عید سعید فطر را نمایش وحدت و یکپارچگی مردم مؤمن و خداجوی خواند و گفت، اقامه نماز عید فطر، اوج عبودیت و بندگی یک فرد مسلمان را به معرض نمایش می گذارد.
وی با اشاره به اعلام میزان زکات فطریه از طرف آیت اللّه حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان، که این میزان بر پایه قیمت گندم و یا برنج ۳ کیلوگرم برای هر نفر و میزان زکات فطریه واجب و با توجه به قوت غالب هر فرد تعیین شده است، گفت: امسال این میزان برای افرادی که قوت غالب آنها گندم است برای هر نفر ۴۵ هزار تومان و برای افرادی که قوت غالبشان برنج است برای هر نفر ۱۶۵ هزار تومان و همچنین کفاره عمد هر روز برای یک فرد بر پایه ی گندم ۷۲۰ هزار تومان و کفاره غیر عمد برای هر روز ۱۲ هزار تومان می باشد.
وی در پایان متذکر شد: از سوی ستاد برگزاری نماز برای جمع آوری فطریه و کفاره پیش بینی شده که مردم متدین و انقلابی بخش سرفاریاب می توانند وجوه شرعی خود را در محوطه مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام ( مصلی ) به این افراد تحویل دهند.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه نماز در محوطه باز برگزار خواهد شد، در صورت امکان نماز گزاران بزرگوار مهر، سجاده و زیر انداز همراه خود داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.