کد خبر : 8542
دیدگاه‌ها برای رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت گفت بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 20:04
-

طاعتی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت گفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت گفت
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به عموم مردم بویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پاسداران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به عموم مردم بویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پاسداران شهرستان تبریک و تهنیت گفت.
در متن پیام چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مانند او نیامده دیگر به روزگار
مانند من گدای نگاهش هزارها
دلداده اند در ره او صاحبان دل
سر داده اند در قدم او سوارها

نامگذاری سوم شعبان المعظم، سالروز ولادت سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، به نام روز پاسدار از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: سپاه پاسداران از متن اسلام جوشش پیدا کرده است و شما پاسداران مانند جوان‌های صدر اسلام هستید نشان از شأن و جایگاه رفیع پاسداران، این مدافعان همیشه بیدار عرصه‌های نبرد دارد که جز در راه آرمان‌های آن پیر سفر کرده و حفظ دستاوردهای انقلاب به راه دیگری گام نگذاشته‌اند.
و همچنین چهارم شعبان، سالروز ولادت بزرگ پرچمدار عاشورا قمر بنی هاشم که روز جانباز نامگذاری شده، آمده است: جانبازان عزیز نیز با تأسی به آموزگار عشق و ایثار، جانباز دشت کربلا، حضرت ابوالفضل علیه السلام، همچون نگینی درخشان بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشند این عزیزان با نثار بخشی از وجود خویش نزد ملت قدرشناس ایران اسلامی به الگوهای صبر، ایثار و شجاعت تبدیل شده‌اند.
پاسداران و جانبازان عزیز و همچنین تکریم و تعظیم شهیدان همیشه جاوید این نهاد بزرگ انقلابی، آرزوی توفیق و بهره‌مندی از این ایام را تحت توجهات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را خواهانم. سالروز ولادت نورهای الهی برتمامی عاشقان مبارک باد.

سید علی نجات رایگان

رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان چرام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.