کد خبر : 10029
دیدگاه‌ها برای برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و شورای اداری شهرستان چرام در روستای پشت چنار سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 0:38
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و شورای اداری شهرستان چرام در روستای پشت چنار سرفاریاب-

برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و شورای اداری شهرستان چرام در روستای پشت چنار سرفاریاب-
در ادامه برنامه های بازدید از روستاها و مناطق مختلف شهرستان چرام، شورای اداری شهرستان و مسئولین محلی در روستای پشت چنار از توابع بخش سرفاریاب حضور یافتند و با برپائی میز خدمت از نزدیک درخواستهای مردمی و نیازمندیها و مشکلات این روستا را مورد بررسی قرار دادند.

برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و شورای اداری شهرستان چرام در روستای پشت چنار سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، با حضور فرماندار شهرستان چرام و اعضای شورای اداری شهرستان، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، بخشدار و امام جمعه سرفاریاب در روستای پشت چنار از توابع بخش سرفاریاب، میز خدمت با هدف مشاهده و پیگیری نیازمندیها و مشکلات مردم این روستا برپا گردید.
فرماندار چرام در حاشیه این برنامه گفت: در ادامه برنامه های بازدید از روستاها و مناطق مختلف شهرستان، امروز به همراه شورای اداری شهرستان و مسئولین محلی در روستای پشت چنار از توابع بخش سرفاریاب حضور یافتیم و با برپائی میز خدمت از نزدیک درخواستهای مردمی و نیازمندیها و مشکلات این روستا را دیدیم و شنیدیم.
سید عبدالرحمان توفیقیان با اشاره به ظرفیتهای مناسب کشاورزی، دامداری و گردشگری در این روستا، گفت: در زمینه های مذکور با مشاهدات و بررسی های مسئولین مربوطه، بر آن هستیم تا اقدامات لازم برای ساماندهی و بازسازی مخزن آب شرب روستا برای مدیریت منابع آب و همچنین رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه صورت بگیرد.
وی اجرای طرح هادی و ساماندهی به معابر روستا و همچنین احداث خانه هلال در بخش را از دیگر مواردی عنوان کرد که قرار شد در کوتاه ترین زمان ممکن برای اجرائی شدن آنها اقدام شود.
در کنار برنامه میز خدمت مسئولین، طرح همای رحمت (ویژه ماه مبارک رمضان) از طرف امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان و با همکاری بخشداری سرفاریاب، نیز با برنامه جز خوانی و تفسیر قرآن و ضیافت افطاری ساده در کنار مردم روستا، اجرا شد و حجت الاسلام موسوی امجد مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با تشکر از فرماندار و مسئولین ادارات که جهت پیگیری مشکلات در روستاها حضور می یابند، از مدیر جمعیت هلال احمر و امدادگران که بانی این سفره مهربانی بودند نیز قدردانی و یکی از برکات این سفره را ایجاد همدلی و صمیمیت میان مردم و مسئولین عنوان کرد.
مجیدیان بخشدار سرفاریاب هم با قدردانی از اهالی خونگرم روستای پشت چنار که در حادثه اخیر سقوط و فوت جوان خوزستانی در ارتفاعات کوه نور، در بدو وقوع این حادثه و جلوتر از همه نهادها همکاری و احساس نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند، از حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی در این روستا با هدف پیگیری و رفع مشکلات مردم نیز قدردانی کرد.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه رحمت، مغفرت و اجابت دعا دانست و لزوم بهره مندی از فرصت ها در ایام پایانی این ماه عزیز را یادآور شد و در ادامه اظهار امیدواری کرد تشکیل این جلسات و برنامه ها در رفع نیازمندیهای مردم موثر واقع شود.
حضور در گلزار شهدا، بازدید از سرچشمه و باغات و معابر مختلف در سطح روستا و توزیع بسته های غذای گرم افطاری بین اهالی (از طرف هلال احمر و بخشدار) از دیگر برنامه های حضور شورای اداری در روستای پشت چنار بخش سرفاریاب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.