کد خبر : 10319
دیدگاه‌ها برای نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 16:22
-

طاعتی

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه
همواره اصحاب رسانه در بحث تعلیم و تربیت یار و کمک کار آموزش و پرورش بوده اند، چرا که ایت عزیزان با نگاه تیز بینانه و نقد منصفانه ای که دارند می‌توانند بسیاری از موانع و مشکلات را حل نموده و حتی با ارائه‌ی راهکار به پیشرفت و بهبود عملکرد مدیران کمک شایانی نمایند.

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با اصحاب رسانه با محوریت گرامیداشت هفته مقام معلم

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان چرام

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن سلام و خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته معلم با بیان اینکه رسانه ها به نوعی نقش معلمان را در جامعه ایفا می کنند، افزود: به همه رسانه ها احترام می گذارم و پذیرای هرگونه نقد منصفانه هستم.

سید صدیف دانشی با بیان اینکه حضور همه رسانه ها در تمام جلسات آموزش و پرورش شهرستان را با آغوش باز می پذیرم، تاکید کرد: همواره اصحاب رسانه در بحث تعلیم و تربیت یار و کمک کار آموزش و پرورش بوده اند زیرا این عزیزان با نگاه تیز بینانه و نقد منصفانه ای که دارند می‌توانند بسیاری از موانع و مشکلات را حل نموده و حتی با ارائه‌ی راهکار به پیشرفت و بهبود عملکرد مدیران کمک شایانی نمایند.

وی ضمن تبریک روز معلم به همه فرهنگیان ، دانش آموزان و آحاد مردم گفت: امسال در سطح شهرستان چرام ۸ نفر به عنوان معلم نمونه معرفی شدند که ۶ نفر به عنوان معلم نمونه فرهنگی شهرستانی و ۲ نفر نیز به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

دانشی افزود: در هفته معلم و برای ارج گذاشتن به مقام شامخ معلمی که شغل انبیاست برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در پایان گفت: امسال تصمیم داریم با حضور مسئولان، خانواده فرهنگیان شهدا و ایثارگران و همچنین فرهنگیان شهرستان برنامه ای برای تجلیل از فرهنگیان نمونه و همچنین تجلیل از روسای سابق و اسبق آموزش و پرورش شهرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در روز ۱۳ اردیبهشت ماه در باغ عمران شهر چرام برگزار می شود، گفت: برای اجرای آن برنامه های شاد و متنوع، در خور شأن فرهنگیان عزیز  پیش بینی شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.