کد خبر : 10087
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۰۱) سرفاریاب با امامت حجت الاسلام زارعی پور و حضور اقشار مختلف مردم اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 15:51
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۰۱) سرفاریاب با امامت حجت الاسلام زارعی پور و حضور اقشار مختلف مردم اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۰۱) سرفاریاب با امامت حجت الاسلام زارعی پور و حضور اقشار مختلف مردم اقامه گردید.
دشمن با انتشار اطلاعات غلط و ناقص در صدد تحریک و گمراهی و ایجاد اختلاف و نا امیدی میان مردم و مسئولین است، لذا آگاهی بخشی و مقابله صحیح با توطئه های دشمن در این راستا، ضروری است.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۰۱) سرفاریاب با امامت حجت الاسلام زارعی پور و حضور اقشار مختلف مردم اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدا خود و همه مؤمنان (برادران و خواهران دینی) را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد و در ادامه بحث راه های کنترل نفس برای خود شناسی و خدا شناسی، نظارت بر دل و نفس را عنوان کرد و گفت: طبق روایت ها و احادیث معصومین (ع)، شرکت در مجالس موعظه و پند آموزی موجب متوجه شدن و در نتیجه مراقبت و نظارت بر نفس و زنده شدن دلها می شود و همانطور که پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) که بر قله فضیلت نشسته، از جبرئیل خواست او را نصیحت و موعظه کند، دنبال موعظه بودن و نصیحت خواستن موجب کسر شأن نمی شود.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان روایت های متعدد از امامان معصوم در این زمینه، افزود: طبق فرمایش امام علی(ع) خیر و خوشی در گروهی که نه اهل موعظه و نه دوستدار موعظه کنندگان هستند، نیست؛ و در پایان این موضوع گفت از آخرین مراتب نصیحت آن است که دوست داشته باشی برای مردم و برادران دینی، آنچه را برای خود دوست می داری.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با تبریک عید سعید فطر، این عید را عید پاداش بندگی و صبوری مؤمنان در عمل به تکالیف دینی عنوان کرد و با اشاره به آیات قرآنی در خصوص صفات غفور و رحیم بودن خداوند، گفت: در این روز عزیز، باید همه مؤمنان و روزه داران اوج رحمت و مغفرت الهی که نصیب ابرار (خوبان حقیقی یعنی معصومین و اهل بیت) است را از خداوند طلب کنند که ان شاءَاللّه از آن بهره مند شوند.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تاسیس سپاه پاسداران، این نیروی های مخلص و توانمند را نماد اقتدار و پایداری ملت ایران و حافظان انقلاب اسلامی در برابر توطئه های بی پایان دشمنان دانست و افزود سپاه بعد از نقش آفرینی در دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، بهداشت و امداد رسانی به مردم در حوادث مختلف نیز خدمات ارزنذه و بزرگی ارائه داده است.
وی با بیان اینکه امروزه در جنگ شناختی علیه نظام و ملت ما، دشمن با انتشار اطلاعات غلط و ناقص در صدد تحریک و گمراهی و ایجاد اختلاف و نا امیدی میان مردم و مسئولین است، بر لزوم آگاهی بخشی و مقابله صحیح با توطئه های دشمن در این راستا، تأکید کرد.
زارعی پور با گرامی داشت ۷ اردیبهشت روز ایمنی و حمل و نقل، ایمنی در حمل و نقل را از عوامل تاثیرگذار و اطمینان بخش در این بخش دانست و با بیان اینکه حمل و نقل از بخش های زیربنائی اقتصاد است گفت: عامل انسانی مهمترین مقوله در حمل و نقل محسوب می شود که باید قدردان رانندگان و همه عوامل خدمات رسان در این حوزه باشیم.
وی از نبود سرویس ایاب و ذهاب در مسیر سرفاریاب به مرکز شهرستان چرام انتقاد و از مسئولین خواست برای رفاه حال مردم در این خصوص اقدام مقتضی را به عمل آورند.
امام جمعه سرفاریاب با گرامی داشت روز شهدای ورزشکار و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در زمینه های مختلف توسط فرماندار و بخشدار محترم از نیمه کاره رها شدن تنها ورزشگاه سرفاریاب و استمرار استخراج معادن این بخش بدون عمل به وعده احداث کارخانه برای اشتغال جوانان انتقاد کرد و از نمایندگان استان در مجلس، استاندار و مسئولین مربوطه خواست در زمینه پیگیری این مشکلات و فراهم سازی زمینه های اشتغال و تفریح و ورزش جوانان لایق و شایسته این دیار، تلاش و اقدام لازم را به عمل آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.