کد خبر : 10259
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیران استانی و شهرستانی از پروژه های در دست اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1402 - 23:36
-

طاعتی

بازدید مدیران استانی و شهرستانی از پروژه های در دست اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام

بازدید مدیران استانی و شهرستانی از پروژه های در دست اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام
در این بازدید، مبلغ ۵ میلیارد ریال برای شروع ساخت اورژانس شهری و همچنین مبلغ ۵ میلیارد ریال جهت تعمیر خانه بهداشت و پایگاه سلامت وخوابگاه تخصیص داد شد.

بازدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از پروژهای در دست ساخت از جمله بیمارستان و اورژانس ۱۱۵ این شهرستان.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، امین الله بابویی معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در این بازدید، بیان کرد: تیم مدیریتی شهرستان چرام دغدغه سلامت مردم را داشته و برایشان خیلی مهم است و ضمن اینکه سلامت یک موضوع فرا اجتماعی است که ۷۵ درصد آن بیرون از سیستم درمانی و فقط ۲۵ درصد آن دست ماهست.
وی بیان کرد: وقتی منش و روش فرماندار چرام جوری است که دغدغه مردم را دارد و مارا همراهی میکند این باعث خوشحالی ما می شود.
بابویی افزود: باتوجه به اینکه باکوله باری از بدهکاری مدیریت را با ۲۸۰ میلیارد تومان بدهکار تحویل گرفتیم اما به لطف خدا مدیریت زمان و هزینه را پیش قدم خود قرار دادیم.
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: حرکتی را شروع کرده ایم و اعتقاد به مدیریت میدانی داریم که پای کارباشیم.
وی با تقدیر از مدیرشبکه بهداشت و درمان چرام بیان کرد: حسین جعفری از نیروهای خوب و پیگیر بوده و نگاه ما به چرام نگاه خوبی است و ان شاالله سعی می کنیم با توجه به اینکه فرماندار چرام که همراه ما هستند و نگاه خوبی به این موضوع دارند نگاه ویژه ای به چرام داشته باشیم.
بابویی بیان کرد: اورژانش ۱۱۵ چرام دریکی دو روز آینده ابلاغش صادر و پول ساخت آن به حساب واریز می شود که امیدوارم به جد شروع بکار کرده و ماهم کمک کارتان خواهیم بود.
وی افزود: انتظارمی رود این ساختمان در هفته دولت تکمیل و در مورد بیمارستان چرام هم به جد پیگیر باشید و پیمانکار را همراهی کنید تا کار به خوبی پیش برود.
امین الله بابویی هدف از این بازدید را بررسی چالش های موجود عنوان کرد و گفت: در راستای سیاست های ریاست محترم دانشگاه جهت تسریع در ساخت پروژه ها، این بازدید انجام و جهت رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت فیزیکی طی نشستی با حضور فرماندار چرام تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
در این بازدید، مبلغ ۵ میلیارد ریال برای شروع ساخت اورژانس شهری و همچنین مبلغ ۵ میلیارد ریال جهت تعمیر خانه بهداشت و پایگاه سلامت وخوابگاه تخصیص داد شد.
در پایان نیز، سید عبدالرحمان توفیقیان، فرماندار شهرستان چرام از حضور بابویی در این شهرستان تشکر نموده و خواستار توجه ویژه به بحث بهداشت و درمان داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.