کد خبر : 10984
دیدگاه‌ها برای نشست مشترک و تعاملی مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 18:04
-

همکاری های بین مجموعه علوم پزشکی یاسوج و بیمه سلامت برای خدمات بهتر به مردم بیش از پیش

سید حسین رازیان

نشست مشترک و تعاملی مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد

نشست مشترک و تعاملی مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد
تمام تلاش ما اینست که خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم که تعاملات می تواند در پیشبرد هدف کمک بزرگی می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه، نشست مشترک و تعاملی مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
سعید رحمانی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران در این نشست گفت: در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات باید چند برابر شود.
وی افزود: استان‌های مختلف بخصوص مناطق محروم هنوز جای کار دارند و نیاز به خدمات ما دارند و باید با سرکشی و بازدید این مهم محقق شود.
رحمانی اظهار کرد: میدان، میدان کار و خدمت است و هرکس مسئولیتی می پذیرد یک فرصت برای خدمات رسانی به مردم است که با تعامل و هم پوشانی بیمه سلامت و مجموعه بهداشت و درمان استان برای خدمت به مردم از فرصت استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم همکاری های بین مجموعه علوم پزشکی یاسوج و بیمه سلامت برای خدمات بهتر به مردم بیش از پیش شود.
رحمانی بیان کرد: با اجرای طرح‌های مختلف از جمله نسخه الکترونیک، پزشک خانواده و بیماران صعب العلاج در سایه هماهنگی ها شروع شده است که از جزیره ای خارج شدیم و با این هماهنگی ها بین دستگاه‌های مردم منتفع می شوند.
سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست گفت: رسالت ما مجموعه بهداشت و درمان و بیمه سلامت یکی است که همانا ارائه خدمات به جامعه هدف و مردم است و تمام تلاش ما اینست که خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم که تعاملات می تواند در پیشبرد هدف کمک بزرگی می کند.
وی افزود: هم اکنون تعامل و همکاری مطلوبی در زمینه های مختلف در راستای ارائه خدمات به بیمه شدگان و جامعه هدف با بیمه سلامت داریم. پرداخت ها از سوی بیمه سلامت به روز هستند و کسورات به کمترین حد خود رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.