کد خبر : 10683
دیدگاه‌ها برای سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت به مناسبت هفته بسیج سازندگی قبل از خطبه های نماز جمعه: بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 10:09
-

طاعتی

سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت به مناسبت هفته بسیج سازندگی قبل از خطبه های نماز جمعه:

سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت به مناسبت هفته بسیج سازندگی قبل از خطبه های نماز جمعه:
اگر ما در عرصه های گوناگون روحیه ای جهادی داشته باشیم یعنی کار را برای خدا با جدیت و به صورت خستگی ناپذیر انجام دهیم، بلاشک کار پیش خواهد رفت و تجربه نیز ثابت کرده است که مدیریت جهادی یکی از مؤثر ترین روش ها برای فائق آمدن بر مشکلات پیش آمده، است.

سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت به مناسبت هفته بسیج سازندگی قبل از خطبه های نماز جمعه:
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع)، در ابتدا هفته بسیج سازندگی ( ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ) را محضر جهادگران عزیز تبریک و تهنیت عرض نمود و گفت: با گذشت بیش از ۲۳ سال از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل بسیج سازندگی بحمد اللّه با معنویات و نفحات رو بخش فرماندهی معظم کل قوا این نهال با برکت به درختی تنومند و استوار جهت خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومین و نقاط محروم و کم بر خوردار تبدیل شده است .
ستوانیکم پاسدار ویسی در ادامه اظهار داشت؛ عرصه، میدان و فعالیت های جهادی و خدمات رسانی روز به روز در حال توسعه بوده و فرهنگ جهادی و روحیه ی جهادی تبدیل به گفتمان بین المللی در جهان اسلام شده است.
وی گفت؛ روحیه جهادی در بین ملت ها لازم است و ما
دیدیم که از اول انقلاب تا به امروز در هر جایی که با روحیه جهادی وارد میدان شده، پیشرفت خوبی داشته و این را ما در زمینه های گوناگون از جمله دفاع مقدس و جهاد سازندگی عیناً مشاهده کردیم.
فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) افزود؛ اگر ما در عرصه های گوناگون روحیه ای جهادی داشته باشیم یعنی کار را برای خدا با جدیت و به صورت خستگی ناپذیر انجام دهیم، بلاشک کار پیش خواهد رفت و تجربه نیز ثابت کرده است که
مدیریت جهادی یکی از مؤثر ترین روش ها برای فائق آمدن بر مشکلات پیش آمده، است.
ویسی در ادامه گفت: اندیشه جهادی یک اندیشه نورانی و امید بخش هست و جهاد گران عزیز ما فرسخها راه های صعب العبور را طی می‌کنند تا بتوانند با خانواده های نیازمند دیدار داشته باشند و با آنان هم درد شده و رنج سفر را به جان می‌خرند تا تحفه لبخند و امید را برای کودکان معصوم و پیرمردان و پیر زنانی ببرند که روزگار بر تارکشان مهر محرومیت را زده است.
وی در پایان گفت؛ این کار امید بخش است و روزنه امید را در دل این افراد ایجاد میکند و کار این جهادگران عزیز قابل ستایش هست.
گفتنی است در پایان به پاس خدمات و زحمات جهادگران عزیز توسط ناحیه و حوزه مقاومت از ۶ نفر از جهادگران تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.