کد خبر : 10981
دیدگاه‌ها برای دیدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 8:51
-

دیدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان

سید حسین رازیان

دیدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان
مناسب دستگاه سلامت استان می‌تواند زمینه ساز امید آفرینی برای اقشار مختلف جامعه باشد

دکتر امین بابویی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این دیدار گزارش عملکرد دوماهه دانشگاه را خدمت نماینده محترم ولی فقیه در استان ارائه داد و خاطر نشان کرد، رویکرد ما همواره انجام وظیفه در چهارچوب قانون و زیر سایه منویات رهبری بوده و هست.
دکتر بابویی در ادامه اضافه کرد، رشد و شکوفایی کشور زمانی محقق می‌شود که رهنمود های روحانیت فرزانه و بزرگان دینی در ساحت های مختلف جامعه تجلی پیدا کند.
این مدیر حوزه سلامت تشریح کرد، بی شک در راستای مدیریت امور از توصیه های عالمانه و فرهمندانه نماینده محترم ولی فقیه در استان بهره خواهیم برد.
آیت الله سید نصیر حسینی نیز در این دیدار بر اهمیت آرامش بر فضای اداری دانشگاه تاکید کرد و در ادامه افزود، دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ اهمیت و ضرورت آن برای سلامت همه آحاد جامعه باید دور از فضاهای سیاسی مدیریت و اداره شود.
ایشان ضمن حمایت از رویکرد قانون مدارانه، راهکار ها و پیشنهادات معاون پشتیبانی دانشگاه را مثبت دانستند و ابراز امیدواری کردند سربازان سلامت همچنان قهرمانانه در سنگرهای خود خدمت کنند.

وی تاکید کرد، عملکرد مناسب دستگاه سلامت استان می‌تواند زمینه ساز امید آفرینی برای اقشار مختلف جامعه باشد و انتظار می‌رود مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بتوانند در انجام این مسولیت خطیر دقت نظر لازم را داشته باشند.
این روحانی برجسته تصریح کرد: الحمدالله قدم های خوبی در حوزه بهداشت و درمان برداشته شده است و بنده دعاگوی همگی هستم و انشالله که موفق باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.