کد خبر : 15305
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 14:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب-

بازدید مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب-
مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب دارای شرایط و نیازمندیهای خاص بوده و نقل و انتقال نیروی انسانی از مهمترین مسائل این مرکز می باشد که سعی شده در این خصوص علیرغم درخواستهای زیاد، از انتقال نیروها جلوگیری و شرایط بهبود بخشیده شوند.

بازدید مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در نشست پایانی این برنامه بازدید، ضمن تشکر از همکاران ستادی برای بررسی امور و ارائه گزارشات مربوطه، از تلاش ها و زحمات مدیر مرکز خدمات سلامت سرفاریاب و همه همکاران ایشان تشکر و قدر دانی کرد.
حسین جعفری مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب را دارای شرایط و نیازمندیهای خاص عنوان کرد و گفت: نقل و انتقال نیروی انسانی از مهمترین مسائل این مرکز می باشد که سعی داشتیم در این خصوص علیرغم درخواستهای زیاد، از انتقال نیروها جلوگیری کنیم و شرایط را بهبود ببخشیم.
وی ضمن تأکید بر اجرای درست برنامه های مختلف، دهگردشی پزشکان و کارشناسان و ارائه گزارش واقعی و دقیق را بسیار مهم دانست و افزود؛ با افزایش تعداد پزشکان به سه نفر در ماه، امیدواریم شاهد شرایط بهتری باشیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام ثبت اموال و تجهیزات واحدهای مختلف در سامانه مربوطه را کار مهمی دانست و گفت: با توجه به تأکید معاونت بهداشت دانشگاه در این خصوص ان شاءاللّه تا پایان ماه جاری این کار به طور کامل انجام شود.
جعفری همچنین نصب سردرب پایگاه ها، ثبت گزارشات بازدید و اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان در واحدهای مختلف را مورد تأکید قرار داد و گفت: خدمات دندانپزشکی مرکز سرفاریاب نیز به نحو مورد انتظار باید ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.