کد خبر : 11417
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۴/۰۲) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 16:05
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۴/۰۲) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۴/۰۲) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید
مبارزه با تحریف اسلام و اعتلا بخشی به تشکیلات تشیع و اتحاد امت اسلامی، از مهمترین مسائل و امورات دوران امامت، امام باقر علیه السلام بود.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۴/۰۲) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفارساب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدای خطبه ها ضمن توصیه و سفارش به خود و همه برادران و خواهران دینی برای رعایت تقوی، گفت؛ طبق فرمایش امام علی علیه السلام تقوی و اخلاص در عمل دو صفتی هستند که خداوند اعمال انسان را بدون این دو صفت قبول نمی کند.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با بیان اینکه شناخت و مراقبت از نفس که در روایات به عنوان جهاد اکبر از آن نام برده شده، یک ضرورت است که طبق سخن امیرالمومنین علی (ع) جهاد با نفس بالاترین جهاد است، چرا که اساس تربیت اخلاقی و دستیابی انسان به کمالات معنوی، اصلاح نفس است و اسارت و بردگی انسان در برابر امیال نفسانی نه تنها سد راه رشد و تکامل معنوی و عدم دستیابی به سعادت ابدی می شود بلکه در همین جهان مادی نیز ویرانی و فساد و هرج و مرج را برای جوامع انسانی در پی خواهد داشت.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام باقر (ع)، مبارزه با تحریف اسلام و اعتلا بخشی به تشکیلات تشیع و اتحاد امت اسلامی را از مهمترین مسائل و امورات دوران امامت ایشان ذکر کرد و با بیان حدیثی از آن امام بزرگوار، اتخاذ روش متعادل و پرهیز از افراط و تفریط را از مواضع ایشان برای تکیه گاه و اتحاد مسلمانان ذکر کرد و افزود؛ تأکید امامین انقلاب در جمهوری اسلامی بر اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان در راستای همین مأموریت می باشد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران انقلابی وی و تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، تعهد، صداقت و نظم در کار تشکیلاتی و برنامه ریزی را از ویژگیهای مهم شهید بهشتی عنوان کرد و با بیان اینکه شهید بهشتی معمار قوه قضائیه در جمهوری اسلامی بوده است، گفت: قاطعیت و جدیت لازمه ی کار مسئولان قوه قضائیه به عنوان ایستگاه پایانی مبارزه با فساد و بی قانونی است.
زارعی پور با یادآوری روز مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از خطرناکترین آسیب های اجتماعی، کار فرهنگی، پیشگیرانه و آگاه سازی خانواده و جوانان از عواقب اعتیاد به مواد مخدر را در این زمینه مؤثر دانست.
امام جمعه سرفاریاب با تبریک پیشاپیش و گرامی داشت روز عرفه و عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، گفت: معرفه اللّه و شوق لقا الهی موجب انقطاع و بریدن انسان از غیر خدا و پرواز انسان به سمت حقیقت آفرینش و توحید خواهد شد که عرفه و قربان فرصت ناب و مناسب است تا در این مسیر حرکت کند.
قدردانی از خدمات شهرداری در حوزه های عمرانی و تقاضای همکاری مردم با شهرداری برای زیباسازی فضای شهری و حمایت و توجه ویژه مسئولین استانی در بحث اعتبارات شهرداری سرفاریاب، همکاری با آب و فاضلاب و رعایت صرفه جوئی در مصرف آب در فصل گرما برای تأمین آب همه شهروندان و همچنین قدردانی از مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام به خاطر اقدام مناسب ایشان برای ایجاد مدرسه شبانه روزی برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در بخش پایان بخش سخنان حجت الاسلام زارعی پور در خطبه دوم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.