کد خبر : 11431
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیریتی شبکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سادات- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 23:31
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید مدیریتی شبکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سادات-

بازدید مدیریتی شبکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سادات-
در این بازدید مدیریتی، اکثر مسئولین واحدهای ستاد شبکه و کارشناسان حضور داشتند و علاوه بر مرکز، خانه های بهداشت طسوج و سادات را نیز مورد بازدید و پایش قرار داده و کلیه نقاط قوت و ضعف ارزیابی و مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید مدیریتی شبکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سادات-
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه، در این بازدید یک روزه حسین جعفری مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن بازدید از فضای فیزیکی مرکز و بررسی مشکلات، جهت کاهش و رفع موانع آنها با مسئول مرکز و همکاران ستادی به بحث و تبادل نظر و و ارائه راهکارهای مناسب و مؤثر پرداخت.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل مرکز، کارشناسان ستادی و تیم مدیریتی در راستای ارتقاءشاخص های بهداشتی، تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به موقع و با کیفیت، افزایش پوشش واکسیناسیون، خدمات رسانی به گروه هدف کودکان و زنان باردار، بیماران دیابتی و فشار خونی منطقه و دستیابی به اهداف حوزه سلامت شهرستان را در گرو داشتن تیمی منسجم عنوان کرد.
جعفری افزود؛ در این بازدید مدیریتی، اکثر مسئولین واحدهای ستاد شبکه و کارشناسان حضور داشتند و علاوه بر مرکز، خانه های بهداشت طسوج و سادات را نیز مورد بازدید و پایش قرار داده و کلیه نقاط قوت و ضعف ارزیابی و مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، مرکز خدمات جامع سلامت سادات در منطقه سردسیری سادات از توابع بخش سرفاریاب شهرستان چرام قرار دارد که دارای ۲ خانه بهداشت بوده که بیش از ۴۰ روستای ثابت و عشایری را تحت پوشش خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.