کد خبر : 1187
دیدگاه‌ها برای احیاء طبیعت اینبار در دستان پر مهر گروه جهادی زینبیون کهگیلویه با خرید نهال درختان مثمر و توزیع و کاشت بین نیازمندان. بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 14:15
-

احیاء طبیعت اینبار در دستان پر مهر گروه جهادی زینبیون کهگیلویه با خرید نهال درختان مثمر و توزیع و کاشت بین نیازمندان.

احیاء طبیعت اینبار در دستان پر مهر گروه جهادی زینبیون کهگیلویه با خرید نهال درختان مثمر و توزیع و کاشت بین نیازمندان.
اینکار تا پایان اسفند ماه ادامه و سعی خواهیم داشت در همه روستاها و مناطق شهرستان کهگیلویه و چرام این فعالیت را با همکاری همه داوطلبان و طبیعت دوستان، گسترش و انجام دهیم.

احیاء طبیعت اینبار در دستان پر مهر گروه جهادی زینبیون کهگیلویه با خرید نهال درختان مثمر و توزیع و کاشت بین نیازمندان.
مسئول گروه جهادی زینبیون کهگیلویه از اقدامی جالب و ارزشمند در حمایت از طبیعت و مردم نیازمند خبر داد.
خانم سیده سیما غفاریان در این خصوص به خبرنگار صدا و سیمای استان و عصر کهگیلویه گفت: گروه جهادی زینبیون در کنار فعالیتهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، درمانی و بهداشتی، عمرانی و …این بار با تهیه نهال های درختان مثمر از قبیل گردو، بادام، زیتون و انگور و در اختیار گذاشتن آنها به افراد و خانواده های نیازمند و کمک کردن و آماده کردن زمینه کاشت آنها، هم در ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی مشارکت کرده و هم خانواده های نیازمند را در این زمینه یاری رساندند تا با آبیاری و نگهداری در آینده از میوه و ثمرات آنها برخوردار شوند.
خانم غفاریان اضافه کرد برای انجام این مهم مدتی پیش با همکاری اعضا و حامیان گروه، هماهنگی های لازم برای تهیه نهال متناسب با اقلیم منطقه انجام شد و با اطلاع رسانی و شناسایی خانواده های مشتاق نسبت به آماده کردن مکان، تحویل و غرس نهال مورد نظر اقدام می کنیم.
ایشان اضافه نمود، اینکار تا پایان اسفند ماه ادامه و سعی خواهیم داشت در همه روستاها و مناطق شهرستان کهگیلویه و چرام این فعالیت را با همکاری همه داوطلبان و طبیعت دوستان، گسترش و انجام دهیم.
لازم به توضیح است که گروه جهادی زینبیون که از سال ۸۷ تاکنون فعالیت دارد توانسته در حوزه های گوناگون عمرانی، بهداشت و درمان، بسته های معیشتی و امور فرهنگی خدمات و حمایتهای مناسبی را به اقشار نیازمند و کم برخوردار داشته باشد.
وی در پایان، تأمین حدود سه میلیارد ریال کمک هزینه درمان، تهیه چندین جهیزیه برای زوج های نیازمند، رایزنی با پزشکان متخصص در تهران، شیراز و دهدشت برای انجام عملهای جراحی افراد کم بضاعت بصورت رایگان، تهیه زمین، ساخت و یا تعمیر چندین باب منزل مسکونی و سرویس بهداشتی برای محرومان، تأمین هزینه و خرید بیش از ۴۰ عدد وسیله سرمایشی، گرمایشی وآبگرمکن، تهیه چندین دستگاه ویلچر و تعمیر ویلچر برقی به مبلغ یکصد میلیون ریال مربوط به افراد معلول، قربانی کردن چندین رأس گوسفند در اعیاد و مناسبتهای مختلف و پخت و توزیع سالانه حدود پنج هزار پرس غذا بین نیازمندان از جمله فعالیتهای گروه جهادی زینبیون از زمان شروع بکار عنوان کرد و گفت: همه مستندات، شواهد و گزارشات مربوط به آنها موجود می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.