کد خبر : 12032
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی هفته تغذیه با شیر مادر در شبکه بهداشت و درمان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 23:31
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی هفته تغذیه با شیر مادر در شبکه بهداشت و درمان چرام-

برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی هفته تغذیه با شیر مادر در شبکه بهداشت و درمان چرام-
برگزاری کلاس و کارگاه های آموزشی برای بانوان شاغل در ادارات، درج پیام های بهداشتی متناسب در سربرگ مکاتبات، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در خطبه ها و برگزاری همایش پیاده روی برای کارکنان شبکه بهداشت شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته تغذیه با شیر مادر مورد تواغق و تصویب قرار گرفت.

جلسه کمیته برنامه ریزی هفته تغذیه با شیر مادر در شبکه بهداشت و درمان چرام برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام به مناسبت فرا رسیدن هفته جهانی تغذیه با شیر مادر با حضور مدیر شبکه و کارشناسان مسئول واحدهای بهداشتی کمیته مربوطه تشکیل جلسه داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در این جلسه با اشاره به شعار جهانی امسال بر ضرورت تلاش همه همکاران جهت ترویج فرهنگ تغذیه با شیر مادر با توجه به محاسن متعدد آن برای کودک تاکید کرد.
حسین جعفری همچنین مشارکت همه نهادهای فرهنگی در این زمینه و فراهم آوردن شرایط مناسب برای تحقق این امر مهم را بسیار ضروری دانست.
در ادامه کارشناس مسئول بهداشت خانواده مروری بر عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سال گذشته در زمینه بهبود وضعیت تغذیه کودکان با شیر مادر داشت.
خانم موسوی استفاده از همه ظرفیتهای ممکن و فراهم نمودن شرایط لازم برای مادران دارای فرزند شیرخوار را خواستار شد تا آنها بتوانند فرزند خود را با شیر خود تغذیه کنند و زمینه رشد و سلامت آنها را فراهم نمایند.
در پایان این جلسه و پس از اظهار نظر حاضرین، برگزاری کلاس و کارگاه های آموزشی برای بانوان شاغل در ادارات، درج پیام های بهداشتی متناسب در سربرگ مکاتبات، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در خطبه ها و برگزاری همایش پیاده روی برای کارکنان شبکه بهداشت شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته تغذیه با شیر مادر مورد تواغق و تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.