کد خبر : 12242
دیدگاه‌ها برای تقدیر از خبرنگاران بخش سرفاریاب از طرف امام جمعه و بخشدار سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 23:46
-

خبرنگار آقای طاعتی

تقدیر از خبرنگاران بخش سرفاریاب از طرف امام جمعه و بخشدار سرفاریاب-

تقدیر از خبرنگاران بخش سرفاریاب از طرف امام جمعه و بخشدار سرفاریاب-
در آئین نماز جمعه امروز شهر سرفاریاب و از طرف امام جمعه و بخشدار از فعالان عرصه رسانه و خبر آقایان انصاری، باوند، کشاورز و طاعتی تجلیل شد.

تقدیر از خبرنگاران بخش سرفاریاب از طرف امام جمعه و بخشدار سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب در آئین نماز جمعه امروز شهر سرفاریاب و از طرف امام جمعه و بخشدار از فعالان عرصه رسانه و خبر آقایان سید عبدالرضا کشاورز، کیانی باوند، ابوالحسن انصاری و سید بهنام طاعتی تجلیل شد.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب در حاشیه این برنامه با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد شهیدان عرصه رسانه، پوشش رویدادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و… و همچنین پیگیری مطالبات مردم در حوزه های مختلف را از فعالیت های خبرنگاران عنوان کرد و افزود برای انجام این وظیفه مهم رعایت دقت، امانتداری، صداقت، شجاعت و پرهیز از غرض ورزی ضرورت و اصل می باشند.
مجیدیان بخشدار سرفاریاب نیز ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران بخش در انعکاس مسائل و فعالیت های مختلف در سطح بخش، پیگیری مشکلات و نقد منصفانه در کنار اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از وقایع و اقدامات انجام شده را از مهمترین رسالت های اهالی رسانه عنوان و برای آنان در این عرصه آرزوی توفیق کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.