کد خبر : 12290
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء و امام جمعه- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 0:19
-

خبرنگار طاعتی

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء و امام جمعه-

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء و امام جمعه-
فعالیت در ستاد نماز جمعه کاری خیر خواهانه و در راستای انفاق در راه خداست و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در سطح بخش و شهر با مشارکت، همکاری و حضور اغلب اعضای ستاد نماز جمعه صورت می گیرد.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء و امام جمعه برگزار شد.
در این جلسه پس از قرائت آیاتی از کلام اللّه مجید، مسئول ستاد نماز جمعه ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضاء و حاضرین در جلسه، از فعالیت ها و همکاری مستمر اعضای ستاد برای پیشبرد امور فرهنگی و خاصه برگزاری نماز جمعه قدردانی کرد.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز در ادامه با بیان روایتی از پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) در خصوص آثار و برکات انفاق و صدقه در زندگی و تلاش شیطان برای دور کردن انسان از این عمل نیک، فعالیت در ستاد نماز جمعه را کاری خیر خواهانه و در راستای انفاق در راه خدا دانست و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در سطح بخش و شهر را که با مشارکت، همکاری و حضور اغلب اعضای ستاد نماز جمعه صورت می گیرد را از جمله عملکرد های این ستاد عنوان کرد و آنها را مهم و با ارزش دانست.
وی ضمن بیان این نکته که میزان مشارکت در نماز جمعه و دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی به نسبت جمعیت شهر و بخش در مقایسه با مناطق دیگر قابل قبول بوده اما جای رشد و توسعه بیشتری هم دارد، افزود، حضور، همکاری با ستاد نماز جمعه و ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب برای همگان آزاد بوده و ما استقبال می کنیم.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این جلسه با تسلیت حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ، این حرکت ضد انسانی را باعث سرافکندگی و رو سیاهی بدخواهان نظام اسلامی و زمینه ساز اتحاد و انسجام بیشتر مردم در کشور دانست.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به دیگر اقدامات و پیگیریهای دفتر و ستاد نماز جمعه در زمینه های مختلف اداری، خدماتی، اقتصادی و عمرانی برای مردم، امور فرهنگی و مذهبی را از مهمترین و اساسی ترین وظایف ستاد نماز جمعه عنوان کرد و رعایت دقت، حساسیت و ظرافت را در میزان اثر گذاری کارهای فرهنگی مهم دانست.
وی همچنین ضمن قدردانی از حمایت و همکاری همه اعضاء در اجرای برنامه ها، همکاری برای تبلیغ و انعکاس رسانه ای بیشتر فعالیت های مختلف دفتر و ستاد نماز جمعه را یک ضرورت دانست.
پس از اعلام نظرات و پیشنهادات حاضرین جذب حمایتهای مالی و انسجام و تقویت همکاری اعضاء ستاد برای اجرای مناسب تر برنامه های فرهنگی و مذهبی مورد توافق و تأکید قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.