کد خبر : 12326
دیدگاه‌ها برای تعمیر خط لوله انتقال گاز سراسری بدون قطعی گاز مشترکین خانگی در چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 23:30
-

خبرنگار آقای طاعتی

تعمیر خط لوله انتقال گاز سراسری بدون قطعی گاز مشترکین خانگی در چرام-

تعمیر خط لوله انتقال گاز سراسری بدون قطعی گاز مشترکین خانگی در چرام-
از ابتدای کار تعمیر خط اصلی و قطعی گاز خط چرام با جلوگیری از فعالیت مراکز صنعتی و صنوف پر مصرف و هدر رفتن گاز درون خط لوله، گاز برای مصرف خانگی از این طریق تأمین گردید و کار تعمیر خط لوله اصلی انتقال گاز نیز به پایان رسید و هم اکنون ایستگاه CGS و TBS در مدار انتقال قرار گرفته است.

تعمیر خط لوله انتقال گاز سراسری بدون قطعی گاز مشترکین خانگی در چرام-

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، تعمیر خط لوله انتقال گاز سراسری که طبق اطلاع رسانی قبلی قرار بود با قطعی گاز مشترکین شهرستانهای کهگیلویه و چرام در طی ۷۲ ساعت انجام پذیرد، با هماهنگی و تلاش مدیر شرکت گاز چرام بدون قطعی گاز مشترکین خانگی این شهرستان به پایان رسید.
مدیر شرکت گاز شهرستان در این خصوص گفته است با توجه به اهمیت موضوع و نیاز مردم به گاز خانگی برای پخت و پز روزانه و عدم دسترسی مناسب به کپسول های گاز مایع، از ابتدای کار تعمیر خط اصلی و قطعی گاز خط چرام با جلوگیری از فعالیت مراکز صنعتی و صنوف پر مصرف و هدر رفتن گاز درون خط لوله، گاز برای مصرف خانگی از این طریق تأمین گردید و کار تعمیر خط لوله اصلی انتقال گاز نیز به پایان رسید و هم اکنون ایستگاه CGS و TBS در مدار انتقال قرار گرفته است.
حیدری در پایان از همکاری صنوف و مراکز صنعتی پر مصرف با مدیریت شرکت گاز شهرستان در این زمینه قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که تلاش همه همکاران در مدیریت گاز شهرستان مورد رضایت عموم شهروندان قرار گرفته باشد.
این پایگاه خبری نیز از خدمات مجموعه کارکنان شرکت گاز شهرستان و اقدام اخیر مدیر این مجموعه در جلوگیری از قطعی گاز شهروندان چرام قدردانی می نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.