کد خبر : 15662
دیدگاه‌ها برای حضور بی نظیر مردم خونگرم وقدرشناس سرفاریاب درنطق انتخاباتی حاج آغا بزرگواری بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 19:05
-

حضور بی نظیر مردم خونگرم وقدرشناس سرفاریاب درنطق انتخاباتی حاج آغا بزرگواری

حضور بی نظیر مردم خونگرم وقدرشناس سرفاریاب درنطق انتخاباتی حاج آغا بزرگواری
قول دادند که به حول و قوه الهی و رای شما مردم، برق و گاز برای جوخانه و پهنالیلی وسایر مناطق عشایر نشین خواهد آمد. 

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه “

امروزمردم خونگرم سرفاریاب وپشته زیلایی، دلاورمردان و شیرزنان ایل سادات و ایل نویی و منسوبین، از تنگ پیرزال تا سادات و دلی مو امده بودند که یک صدا بگویند آری  بزرگواری.

دراین اجتماع عظیم هواداران ابتدا سخنرانان برجسته ومتفاوتی با ارائه مطالب گوناگون موجب شور وشعف مردم شدند.

 در ادامه: حاج آغا بزرگواری درابتدای سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، وتوصیه به رعایت اخلاق اسلامی با اشاره به آیه شریفه

﴿ فَبِمَا رَحْمَهٍ مِّنَ اللَّهِ لِنتَ لَهُمْ ۖ وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لَانفَضُّوا مِنْ حَوْلِکَ ۖ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ ۖ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ﴾
[ سوره واقعه: ۱۵۹] عنوان کردند.

خداوند به پیامبر امر میکند با این رحمتی که خداوند به شما عنایت فرموده  بامردم به نرمی برخورد کنید که اگرتندخو باشید مردم از کنار شما پراکنده خواهند شد. اگرکسی دچار اشتباهی شد برای او طلب مغفرت کن و با مردم مشورت کن، هرگاه مشورت کردی وتصمیم گرفتی توکل بر خدا کن.

دین اسلام وانقلاب به ما آزادی انتخاب داده است، هرکسی عقیده ای دارد، مردم آزادند بیایند ببینند و بشنوند آنوقت بهترین راانتخاب کنند.

 ایشان همچنین از اهداف مجلس آینده که در سه مقوله مردم را حمایت میکنند گفت: در بخش اقتصاد و معیشت مردم با کارآفرینی واشتغال زایی ، ایجادکارگاههای تولیدی به این فشار وناهنجاری اقتصادی مردم پایان میدهند.

همچنین در بخش کارهای فرهنگی باید گفت که سرفاریاب زمینه طرحهای گردشگری را داردو ما میتوانیم با حفر یک حلقه چاه و هدایت آب آن در تنگ پیرزال وبوجودآوردن آبشار مصنوعی و مجتمع رفاهی زمینه اشتغالزایی و گردشگری رافراهم نماییم.

در بخش دیگری از اهداف مجلس عنوان نمودن که توجه به شاخص ملی و بین المللی است و مجلس آینده باید تعهد بدهند که گفتمان ما باید با کشورهای خارجی وبین المللی گفتمانی باشد که در همه ی زمینه ها با همه کشورها بغیر از رژیم کودک کش صهیونیسم داشته باشند.

 

حاج آغابزرگواری بیان فرمودندسرفاریاب باید الگوی صداقت باشد، همین مردم قدرشناس سرفاریاب اگردر دور دوم بیش از ۹۵٪به من رای دادند،عملکرد ما را دیدند.

ایشان ادامه دادندکه من وعده های بزرگ میدهم وبا اشاره به ضرب المثل بعضی ها باخود میگویند سنگ بزرگ نشانه نزدن هست ولی من این سنگهای بزرگ را برسر محرومیت وتشنگی زمینها با آوردن آب خواهم کوبید.

همچنین قول دادند که به حول و قوه الهی و رای شما مردم، برق و گاز برای جوخانه و پهنالیلی وسایر مناطق عشایر نشین خواهد آمد.

دراین همایش بزرگ حامیان اصلی (لیدرها) و اصحاب رسانه حاج عدل هاشمی درسرفاریاب با پیوستن به خیل عظیم مردمی نسبت به خادم صادق اعلام حمایت نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.