کد خبر : 12467
دیدگاه‌ها برای تجلیل از پزشکان حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام به مناسبت روز پزشک- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 21:41
-

خبرنگار آقای طاعتی

تجلیل از پزشکان حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام به مناسبت روز پزشک-

تجلیل از پزشکان حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام به مناسبت روز پزشک-
فرماندار و امام جمعه چرام، بخشدار و امام جمعه سرفاریاب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام و همکاران با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت چرام و سرفاریاب از پزشکان مستقر در این مراکز قدر دانی و تجلیل به عمل آوردند..

در سالروز گرامی داشت ابوعلی سینا و روز پزشک، از پزشکان حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام تجلیل به عمل آمد.
اول شهریور زاد روز ابوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی که به نام روز پزشک نامگذاری شده فرصت و بهانه ای است تا از خدمات و تلاش های کسانی که در سوگند نامه کاری با خدای خویش عهد بسته اند تا تمام توان، آگاهی و اندوخته های علمی و تجربی خود را در مسیر سلامت و نجات همنوعان به کار گیرند قدر دانی کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، به همین مناسبت فرماندار و امام جمعه چرام، بخشدار و امام جمعه سرفاریاب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام و همکاران با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت چرام و سرفاریاب از پزشکان مستقر در این مراکز قدر دانی و تجلیل به عمل آوردند.
در این آئین ها، مراتب سپاس و تشکر مسئولین به نمایندگی از مردم تقدیم کسانی شد که نظام سلامت وامدار اندیشه بلند، دستان شفا بخش و هوش و دقت سرشار آنان است و همه مردم در روز ها و لحظه های سخت و مضطرب، بعد از خداوند امیدشان به نسخه درمانگر آنهاست.
در حاشیه این برنامه ها که لوح های سپاس و هدایایی به ۱۱ پزشک شهرستان اهداء گردید مسئولین حاضر ضمن شنیدن و توجه به درخواستها و نظرات پزشکان محترم، بر لزوم فراهم نمودن شرایط و امکانات مناسب زیستی، درک درست موقعیت و کمک به تمرکز و احترام به نظر پزشکان به ویژه در زمانهای خاص و التهاب آور سوانح و رویداد های مختلف از طرف عموم مردم تأکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.