کد خبر : 12529
دیدگاه‌ها برای پیام تبریک رئیس بیمارستان امام خمینی (‌ره) دهدشت به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 18:12
-

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام خمینی (‌ره) دهدشت به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام خمینی (‌ره) دهدشت به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند
دکتر سید حسین واحدیان رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری “عـــصر کهگیلویه” از دهدشت، دکتر سید حسین واحدیان رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند پیام تبریک صادر کرد.

در متن پیام دکتر سید حسین واحدیان آمده است:

بنام خدا

هفته دولت یادآور خدمات شایسته دولتمردان در عرصه خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران اسلامی و همچنین تداعی کننده یاد و خاطره شهدای والا مقام شهیدان “رجایی ” و “باهنر” است که الگویی شاخص و ماندگار در عرصه خدمتگزاری صادقانه به مردم و جامعه بودند.

روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

تلاش کارمندان دولت در عرصه های مختلف موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و در نهایت دستیابی به رضایت مردم و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این ایام فرصتی ارزشمندی است جهت تجلیل از انسانهای شایسته ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد  بویژه همکاران عزیز و ارزشمندم در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری صادقانه به مردم شریف شهرستان کهگیلویه از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر سید حسین واحدیان

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.