کد خبر : 941
دیدگاه‌ها برای نشست دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چرام و دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعضای گروه جهادی راه مولا علی ( ع ) سرفاریاب و بررسی مشکلات این بخش بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 8:48
-

آقای طاعتی زاده

نشست دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چرام و دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعضای گروه جهادی راه مولا علی ( ع ) سرفاریاب و بررسی مشکلات این بخش

نشست دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چرام و دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعضای گروه جهادی راه مولا علی ( ع ) سرفاریاب و بررسی مشکلات این بخش
کشاورزیکی از مشکلات اساسی شهر سرفاریاب نبود داروخانه شبانه روزی و مشکل اینترنت و آنتن دهی در این روزها دانست و از مسئولین تقاضا داشت که هرچه سریعتر به این مشکلات اساسی شهر رسیدگی

نشست دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چرام و دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعضای گروه جهادی راه مولا علی ( ع ) سرفاریاب و بررسی مشکلات این بخش-

دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چرام در این دیدار، هدف از تشکیل گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر را زمینه ای برای گسترش مشارکت حداکثری مردم در این امر مهم بیان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر محدوده خاصی نداشته و در حوزه های مختلف کاربردی است.

 امین نسب همچنین ایجاد گروه‌های داوطلبانه مردمی در قالب تشکل‌های امر به معروف به مردم که همان تذکر لسانی است و گروه‌هایی در قالب امر به معروف و نهی از منکر به حاکمیت از دیگر اهداف تشکیل این گروه‌های جهادی است.

وی اظهار کرد: این گروه‌ها در بخش‌های مختلف مانند
 بخش اقتصادی در حوزه‌های زیربنایی، حمل و نقل، سرمایه‌گذاری، مسکن، تعاون و غیره، 
بخش فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های اعتیاد و مصرف الکل، پرخاشگری و خشونت، بحران ازدواج، کاهش جمعیت، شکاف طبقاتی و غیره، 
بخش سیاسی در حوزه‌های منازعات قومی و مذهبی، مبارزه با فساد و بروکراسی‌های اداری و غیره، 

بخش سلامت در حوزه‌های عدالت درمانی، سلامت روانی، تغذیه سالم و غیره
و بخش فضای مجازی، فرهنگ عمومی و غیره مشغول به کار می‌شوند که هر یک از این موضوعات متناسب با شرایط و اوضاع منطقه و گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر در شهر و روستاها و برگزار خواهند شد.

امین نسب از تلاشهای خانم بخشی نیا، مسئول گروه جهادی راه مولا علی( ع ) سرفاریاب تقدیر و از مسئولین و خیرین تقاضا داشت که از این گروه جهادی حمایت کنند.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی استان نیز در این دیدار گفت:
علم مطالبه گری باید همواره دست جوانان مؤمن و انقلابی باشد و برای فعال سازی جریان مطالبه گری صحیح، بهترین گزینه تشکیل گروههای جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر است که از اولویت‌های اصلی این ستاد است.

کشاورز در ادامه هدف اصلی تشکیل این گروه‌ها را اصلاح وضعیت فعلی جامعه به نفع مردم و مطالبه حقوق قانونی آنها از مدیران و مسئولانی دانست که به تکالیف شرعی و قانونی خود در قبال مردم عمل نمی‌کنند و موجب ظهور و بروز مشکلات عدیده در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … در کشور می‌شوند.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی استان با بیان اینکه تا کنون قریب به ۱۴۰۰ گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ۱۶ عرصه تخصصی در سراسر کشور تشکیل شده اند، تصریح کرد: مطمئناً این گروه‌ها خار چشم دشمنان قسم خورده مردم این مرز و بوم هستند و هجمه‌های ایجاد شده روزهای اخیر علیه این مجموعه‌ها نشان دهنده حرکت دقیق و حساب شده آنهاست که ان شاءَاللّه خدمات آنها با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

ایشان در ادامه افزود: مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی استان در کنار ستادهای امر به معروف به دنبال بر طرف کردن مشکلات استانی و شهرستانی است و از مسئولین تقاضا میشود که مشکلات عمده شهرها و روستاها را جدی بگیرند.

کشاورز در پایان، به مشکلات بخش سرفاریاب پرداخت و گفت: یکی از مشکلات اساسی شهر سرفاریاب نبود داروخانه شبانه روزی و مشکل اینترنت و آنتن دهی در این روزها دانست و از مسئولین تقاضا داشت که هرچه سریعتر به این مشکلات اساسی شهر رسیدگی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.