کد خبر : 12579
دیدگاه‌ها برای نشست مشترک اصحاب رسانه با معاون عمرانی استاندار و سرپرست شهرداری یاسوج برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 0:52
-

پل چهارم بشار زیر بار ترافیک میرود

سید حسین رازیان

نشست مشترک اصحاب رسانه با معاون عمرانی استاندار و سرپرست شهرداری یاسوج برگزار شد

نشست مشترک اصحاب رسانه با معاون عمرانی استاندار و سرپرست شهرداری یاسوج برگزار شد
اجرای ۲۰ پارک محله ای در دستور کار

عصر کهگیلویه از یاسوج ، معاونت عمرانی شهرداری یاسوج در بازدید از پل سوم بشار گفت: برای اتصال پل به جاده بیمارستان سنگ و قلوه سنگ ریخته می شود و در شرایط حاضر سه لایه سنگ ریزی شده است و با توجه به قول های پیمانکار تا یک ماه این اتصال انجام می شود.

 

این پروژه در سه قرارداد از برآورد از سال ۹۳ قرارداد دارد ویک قرار داد ۶ میلیاردتومانی، یک قرارداد ۱٠میلیاردی هزینه شده است و برای اتمام ۳٠ میلیارد تومان نیاز است.

 

بهرامی سرپرست شهرداری یاسوج نیز در ادامه در بازدید از بلوار شهید اورنگ گفت: پروژه ساماندهی بلوار شهید اورنگ شروع شده است در این پروژه میدان انقلاب را به جاده امیر کبیر متصل می کند.

 

وی با بیان اینکه پل چهارم بشار نیازمند اعتبار است، گفت: احیای فضای سبز و درختکاری در این بلوار انجام می شود و پروژه برق رسانی همچنین دنبال می شود.

 

وی ادامه داد: هزینه های انجام شده از منابع داخلی شهرداری است و برآوردهزینه ها انحام نشده است.

پل چهارم بشار زیر بار ترافیک میرود

سرپرست شهرداری یاسوج در پایان بازدید از پروژه های عمرانی شهر یاسوج و جمع بندی این سفر با حضور سرپرست معاون عمرانی استانداری با گرامی داشت هفته دولت گفت: تلاش شد پروژه های نیمه تمام را کمترین زمان ممکن دنبال کنیم، پروژه شهید یزدانپناه در وضع موجود در سه اکیپ کار و نصب عرشه، اجرای سنگ ریزی و بتن ریزی و اجرای بخش مربوطه به بیمارستان امام سجاد علیه السلام دنبال خواهد شد و با اعتبارات تخصیص یافته سعی می شود ظرفیت یک ماه اینده زیربار ترافیک برود .

 

وی گفت: بیش از ۲۳ هزار متر مربع آسفالت در بخش امیرکبیر، پروژه ساماندهی بلوار شهید اورنگ و تلاش برای روشنایی این پروژه را خواهیم داشت و پروژه حد وسط پل سوم و پل چهارم را در دستور کار خواهیم داشت.

 

اجرای ۲۰ پارک محله ای در دستور کار

بهرامی گفت: بیش از ۲۰ کیلومتر رنگ آمیزی جداول و از ۲۱ پارک محله ای خط کشی و روشنایی معبر پارک باهنر اجرا شد و ۲۰ پارک دیگر را در برنامه داریم و حدود ۴ ماه حقوق پرسنل شهرداری را داشتیم که حدود ۳۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده هرینه شد و مابقی از محل درآمدهای پایدار شهری پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: همکاری با ارگان ها و سازمان ها برای برپایی روز عرفه، همکاری با بنیاد بین المللی غدیر، برگزاری جشن اقوام و عشایر، برنامه پیاده روی زیارت عاشورا در ساختمان عاشورا، اعزام تیم شهرداری به قله دنا، سیاهپوش کردن شهر به مناسبت محرم بخشی از فعالیت های انجام شده است.

 

سرپرست شهرداری یاسوج گفت: موضوع مهم هدایت آب های سطحی در شرف آباد دنبال شد.

 

در ادامه این بازدید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامی داشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان باهنر و رجایی گفت: این شهیدان بزرگ نه به خاطر جایگاه آنها بلکه به خاطر سلوک و ارتباط آنها با مردم ماندگار شدند.

علی محمد روستا گفت: اگر شهر ما با توسعه و پیشرفت همراه باشد همه ما از این موضوع منتفع خواهیم شد و ناهنجاری سبب مشکلات برای همه ما می شود.

پروژه های چند بار افتتاح شده

وی با بیان اینکه نباید پروژه ها برای چندبار افتتاح شود و همراه با کاروان باشد، گفت: در باشت موضوع رودرونه در خصوص زیرسازی، در شمال و جنوب باشت بحث کمک به کشاورزان، در بخش پل بریم تاکید بر تسریع و ادامه کار دنبال شد از طرفی در حال تلاش برای رعایت امانت و کمک به توسعه استان خواهیم داشت ضمن اینکه از تلاش های گذشتگان تشکر خواهیم کرد.

 

معاون استاندار ادامه داد: در ابتدای کار به وزارت کشور رفتیم رایزنی برای حقوق کارگران داشتیم و تا مقداری از حقوق معوق آنها پرداخت شود، دغدغه به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام و ۵۰ درصدی را داریم، پروژه که بعد از ۲۰ سال به بهره برداری نمی رسد دچار هزینه های بهسازی و مقاوم سازی می شود و نیاز به اعتبارات روز دارد بنابراین باید این پروژه های نیمه تمام تکمیل شود، پروژه های مختلفی همچون ساختمان اداری در یاسوج و گچساران و باشت داریم که دغدغه برای اتمام آنها وجود دارد.

افتتاح ۷۷۲پروژه در هفته دولت

وی افزود: تعداد ۷۲۲ پروژه افتتاحی و کلنگ که ۵۰۷ افتتاحیه و مابقی کلنگ زنی داریم با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان داریم و از نظر سامانه ای رتبه اول در حوزه کلنگ زنی داریم و بیشترین افتتاح ها مربوط به دهیاری ها است و ۸۰ مدرسه نوسازی ، اداره کل اطلاعات ۲۸ و شهرداری یاسوج ۲۲ پروژه افتتاحی داریم، بیشترین افتتاحی ها مربوطه به دهیاری ها است.

 

روستا ادامه داد: با پیگیری های استاندار درصددیم شهرستان مارگون در حوزه زیرساختی تحولات خوبی را شاهد باشیم.

 

معاون استاندار افزود: سد آبریز توسط استاندار و مجموعه نمایندگان استان به دنبال حق آبه استان هستند تا منافع استان در حوزه صنعت، کشاورزی دنبال می شود، انتقال آب از تنگ سرخ به یاسوج، پروژه های آب در لیکک برای عبور از بحران آب، حومه غرب دهدشت، تلاش داریم در شرق و غرب کشور برای احداث مدرسه در یاسوج داریم، ۱۷ تعاونی در اطراف شهر یاسوج بود اما کمترین سرانه خدمات عمومی، آموزشی و فضای سبز وجود دارد.

از بانک ها راضی نیستیم

روستا ادامه داد: موتور محرکه نهضت ملی مسکن بانک است اما به شدت از بانک ها گلایه مند هستیم و حداقل همکاری ها را داریم و باید بیشتر پای کار بیایند.

 

معاون عمرانی استاندار گفت: از بانک ها راضی نیستم در بخش زیرا در حوزه تسهیلات وضعیت مناسب نیست.

میراث دار انبوهی از ناهنجاریها هستیم

روستا ادامه داد: سیما و منظر شهری مناسب نیست و مبلمان مناسبی ندارد و مقصر یک شخص خاص نیست و میراث دار انباشتی از ناهنجاری هستیم از طرفی نسبت به کمیسیون ماده ۱۰۰ هستیم و فلسفه آن جریمه نیست و امنیت روانی نیست، همچنین در تقلیل معابر مخالفیم و تلاش داریم شهر از این موضوع که وجود دارد بهتر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.