کد خبر : 2695
دیدگاه‌ها برای بازدید نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به همراه فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان چرام از دهستان پشته زیلایی بخش سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 23:15
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به همراه فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان چرام از دهستان پشته زیلایی بخش سرفاریاب.

بازدید نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به همراه فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان چرام از دهستان پشته زیلایی بخش سرفاریاب.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان چرام از دهستان پشته زیلائی بخش سرفاریاب سرکشی و بازدید کردند. نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در طی این بازدید، با اظهار مسرت از توفیق حضور در کنار مردم در این منطقه، این سفر را فرصتی برای بررسی

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان چرام از دهستان پشته زیلائی بخش سرفاریاب سرکشی و بازدید کردند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در طی این بازدید، با اظهار مسرت از توفیق حضور در کنار مردم در این منطقه، این سفر را فرصتی برای بررسی مشکلات و پیگیری رفع آنها دانست و گفت: در این فرصت از نزدیک با مردم روستاهای مندان، سیلارستان و چندین روستا دیگر در مسیر دیدار و در نهایت در روستای شیخ هابیل حضور پیدا کردیم.
سید محمد موحد پروژه اتصال راه ارتباطی از سمت دره عمارت، مسیر ارتباطی روستاهای بیدک ها و مشکل گاز، آب و بهسازی روستاها را از مهمترین مطالبات مردم این خطه برشمرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و هماهنگی و تقاضائی که با معاونت عمرانی استانداری داشتیم، سعی خواهیم داشت پیمانکاران برای اجرای این پروژه ها مشکلی نداشته و ان شاءَاللّه امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرائی این موارد و بهره برداری از آنها و رفع نگرانی های این مردم بزرگوار باشیم.
فرماندار چرام نیز در این برنامه بازدید، آشنائی با نقاط قوت و کمبودهایی که مردم با آنها دست به گریبان هستند را از اهداف این سفر عنوان کرد و مشکلات آب آشامیدنی، راه و گاز و برق را از مهمترین مطالبات مردم این حوزه دانستند.
توفیقیان در ادامه گفت: بررسی دقیق این مشکلات و اقدام مناسب برای حل آنها در کوتاهترین زمان ممکن را در دستور کار خواهیم داشت.
برخی از اهالی روستاهای مورد سرکشی نیز در حضور مسئولین و در این برنامه بازدید، مشکلات آب و لوله های فرسوده انتقال آب، نواقصات برق و گاز و همچنین عدم توجه به بهسازی معابر روستاها و راه های ارتباطی منطقه را مطرح و عامل مهم مهاجرت مردم از این منطقه دانستند و گفتند: با وجود تشکیل دومین جلسه شورای اداری شهرستان در چند ماه اخیر در این منطقه و وعده های مسئولین، اما کمترین اقدام مورد انتظار مردم انجام نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.