کد خبر : 12780
دیدگاه‌ها برای بهره برداری و آغاز به کار چند طرح در حوزه سادات و پشته زیلائی بخش سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 15:11
-

خبرنگار آقای طاعتی

بهره برداری و آغاز به کار چند طرح در حوزه سادات و پشته زیلائی بخش سرفاریاب-

بهره برداری و آغاز به کار چند طرح در حوزه سادات و پشته زیلائی بخش سرفاریاب-
حضور مسئولین در روستاهای مختلف حوزه سادات و پشته زیلایی بخش سرفاریاب، غبار روبی از گلزار مطهر شهداء، بهره برداری و کلنگ زنی چندن طرح و پیگیری مشکلات مردم از دیگر برنامه های این بازدید یک روزه بود.

بازدید نمایندگان کهگیلویه بزرگ و بویراحمد و دنا، برخی مدیران استانی و شهرستانی و محلی و بهره برداری و آغاز به کار چند طرح در حوزه سادات و پشته زیلائی بخش سرفاریاب-
در حاشیه این برنامه نمایندگان و مسئولین حاضر در مصاحبه هایی با خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، مطالبی را در خصوص مشخصات طرح های مورد بهره برداری یا شروع به کار طرح ها عنوان داشتند.
نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به خدمات و تلاش های دولت آقای رئیسی در حوزه های مختلف و حمایت و تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد این دولت، گفت: در راستای وظیفه تبیین و اطلاع رسانی این خدمات و همچنین نظارت و سرکشی، باتفاق تعدادی از مدیران کل در بخش سرفاریاب حضور یافتیم.
حجت الاسلام موحد بهره برداری از طرح گاز رسانی به دلی خلیفه ای و چندین روستای دیگر از توابع سادات بخش سرفاریاب، بازدید از طرح در حال اجرای جاده دمه که انجام آن بسیار مهم می باشد، سرکشی از روستاهای، تاوه سفید، دلی مو، مندان، سواری و شیخ هابیل را از دیگر برنامه های این بازدید عنوان کرد و افزود؛ در کنار همه اقدامات انجام گرفته بهسازی مسیرهای عبور و مرور در پشته زیلایی و امام زاده یحیی و همچنین سادات از مطالبات و گلایه های به حق مردم است که مسئولین مربوطه باید در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورند.
روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس در برنامه افتتاح طرح گاز رسانی به چندین روستا از دلی خلیفه ای سادات تا دیلگون بویراحمد، ضمن سپاسگزاری از درگاه خداوند و قدردانی از دولتمردان و مسئولین سهیم در این خدمات گفت: امروز شاهد استفاده از نعمت گاز در مناطقی هستیم که به دلیل سردسیری و کوهستانی بودن و نیاز مبرم مردم و حفظ منابع طبیعی و جنگلها بسیار کار مفید و خدمت ارزشمندی از دولت و نظام اسلامی است.
فرماندار شهرستان چرام با اشاره به عمده فعالیتها و اقدامات در حال اجرای مناطق و روستاهای مختلف بخش سرفاریاب، گفت: امروز در تتمه هفته دولت به اتفاق نماینده محترم مردم در مجلس و برخی مدیران استانی از این مناطق و طرح های در حال اجرا بازدید و سرکشی به عمل آمد.
سید عبدالرحمن توفیقیان اعتبار خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت جاده دمه به میانتنگان را حدود ۱۹ میلیارد تومان و پیشرفت کاری این طرح را بیش از ۴٠ درصد عنوان کرد و افزود در حوزه آبخیزداری به منظور هدایت و مهار سیلابها و جلوگیری از فرسایش خاک و منابع طبیعی در مناطق طسوج، آرند، سرفاریاب و سادات طرح های خوبی را با اعتباری بالغ بر ۶٠ میلیارد ریال در حال اجرا یا تکمیل داریم.
بهادر مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به برخورداری حدود ۴۳۱ خانوار در هفت روستای دلی خلیفه ای تا دیلگون در دو شهرستان چرام و بویراحمد از نعمت گاز، افزود این طرح گازرسانی که در هفته دولت سال گذشته عملیات اجرائی آن شروع شده و هم اکنون نیز طبق برنامه زمانبندی شده به بهره برداری رسیده، با اعتباری حدود ۱۸٠ میلیارد ریال و با متراژ ۴۳ کیلومتر انجام گرفته است و از همه عزیزانی که در اجرای این طرح همکاری و مشارکت داشتند، قدر دانی و تشکر می کنیم.
مصلح مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان نیز که در این برنامه بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه حدود ۲۳ طرح ساماندهی با اعتباری بالغ بر ۱٠٠ میلیارد تومان در حال اجرا داریم و امیدواریم همه طرح ها را در سال ۴٠۲ تکمیل و به بهره برداری برسانیم گفت: در شهرستان چرام دو طرح ساماندهی رودخانه سادات امام زاده علی (ع) با اعتبار ۲٠ میلیارد ریال برای حفاظت از مناطق مسکونی این روستا و همچنین طرح دیگر در روستای طسوج این شهرستان در حال اجرا می باشد.
موسوی مدیر کل بنیاد مسکن نیز در برنامه شروع به کار سنگ فرش معابر روستای دره آخوند با اعتباری بالغ بر ۷٠٠ میلیون تومان در فاز اول گفت: کار بیس ریزی و آسفالت معابر پنج روستا در سطح شهرستان چرام به پایان رسیده و حدود چهار روستای دیگر نیز کار بیس و آسفالت آنها با متراژی حدود (۳۸) هزار متر مربع در حال اجراست و امیدواریم این اقدامات را بتوانیم در دیگر روستاها نیز داشته باشیم.
رضوی معاون راه های روستایی نیز در حاشیه کلنگ زنی و آغاز به کار طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور باغچه سادات – جوخانه – سرفاریاب به طول ۱۸ کیلومتر، اعتبار این طرح را چیزی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود؛ چندین طرح در سطح شهرستان چرام و بخش سرفاریاب در حوزه راهداری در حال فعالیت می باشد.
حضور مسئولین در روستاهای مختلف حوزه سادات و پشته زیلایی بخش سرفاریاب، غبار روبی از گلزار مطهر شهداء و پیگیری مشکلات مردم از دیگر برنامه های این بازدید یک روزه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.