کد خبر : 8631
دیدگاه‌ها برای یاداشت سید حسین رازیان فعال رسانه‌ای در پی هجران ابدی و ناباورانه کارآفرین تلاشگر هم استانی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 22:01
-

مَن رَدَّ عَن عِرضِ اَخیهِ كانَ لَهُ سبعونَ اَلفَ حجابٍ مِنَ النّار

سید حسین رازیان

یاداشت سید حسین رازیان فعال رسانه‌ای در پی هجران ابدی و ناباورانه کارآفرین تلاشگر هم استانی

یاداشت سید حسین رازیان فعال رسانه‌ای در پی هجران ابدی و ناباورانه کارآفرین تلاشگر هم استانی
در روزگاری که استان کهگیلویه و بویراحمد در رنج محرومیت و نبود صنعت تولید بسر می برد، ناگهان شخصیت وارسته ای بنام حاج خسرو باقری

یاداشت سید حسین رازیان فعال رسانه‌ای در پی هجران ابدی و ناباورانه کارآفرین تلاشگر هم استانی

گاهی اوقات در زندگی برخی از انسان های اثرگذار هرزگاهی اتفاقی می افتد که جبران آن سخت است، اما در استان ما قضیه متفاوت است چراکه این مردم قدردان اینگونه شخصیت های تلاشگر هستند.
با کمال تأسف و تأثر فراوان خبری تلخ و ناگواری در فضای رسانه‌ای دست به دست شد که در آن دو برادر خوشنام و نشان روبروی همدیگر قرار گرفته اند و باعث از دست دادن دو نفر از اعضای این خانواده محترم شد.
در روزگاری که استان کهگیلویه و بویراحمد در رنج محرومیت و نبود صنعت تولید بسر می برد، ناگهان شخصیت وارسته ای بنام حاج خسرو باقری در شهرک های صنعتی مرکز استان آستین همت بالا زد و توانست زمینه ای برای رونق اشتغال ایجاد کند.
از طرفی دیگر حاج خسرو باقری با وجود اینکه می توانست، مثل خیلی از مالکان صاحبان املاک یاسوج با تکیه بر خرید و فروش فقط ملک مسکونی به دنیای تولید و صنعت ورود پیدا نکند اما هرگز نه به کلاه لری نماد یک قوم از اینجا تا پایتخت پشت کرد و نه در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار عقب نشینی کرد.
مردم استان کهگیلویه بویراحمد مردمی قدر شناس هستند، مطمئنا در ادامه مسیر خدمات رسانی ماندگار خانواده محترم باقری را فراموش نخواهند کرد، و انتظار می رود فرزندان مرحوم مهندس شهرام باقری در ادامه راه پدر در راستای خدمت رسانی و ایجاد اشتغال به این استان عزم خود را جزم کرده و نگذارند خلغی که گام های بلند این خانواده به سرانجام رساندن به تاخیر بیفتد، همگان نیک مستحضرید که این مرد خستگی ناپذیر چند سال پس از افتتاح کارخانه آرد باقری از پا ننشست و با افتتاح مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت با تولید لوله های پلی اتیلن و کامپوزیت زمینه اشتغالزایی جوانان بسیاری از منطقه محروم کهگیلویه و بویراحمد را فراهم ساخت
«پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:مَن رَدَّ عَن عِرضِ اَخیهِ کانَ لَهُ سبعونَ اَلفَ حجابٍ مِنَ النّار.کسی که از حیثیت و آبروی برادر دینی خود دفاع کند برای او هفتاد هزار سپر از آتش جهنم خواهد بود.

بنا به هر دلیلی اتفاق تلخی برای خانواده محترم صاحب نام از بد روزگار رقم خورد که همه ماها نگرانیم، وظیفه داریم با پادرمیانی صحیح بزرگان ورود پیدا کنند و نگذارند این خاندان نام آشنای کهگیلویه بویراحمد احساس تنهایی کنند.
همانطور که تا به امروز خانواده های استان ما زیادی در مجموعه تولیدی و صنعتی مشغول به کار هستند و مدیریت آنها نیازمند برنامه‌ریزی تنها با تکیه گاه خود آنها امکان پذیر و مطمئنا در ادامه مسیر با همراهی فرزندان مرحوم و برادر ارزشمند دیگرشان جناب آقای دکتر بهرام باقری که فردی خیر خوش‌نام است با توکل به خدا و همراهی مردمی که همیشه قدردان اینگونه کارآفرینان هستند تداوم خواهد داشت.
در پایان اینجانب بعنوان عضو کوچکی از مجموعه اصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم باقری، بهادر و موسوی بخاطر اتفاق تلخی که برای خانواده محترم رقم خورده انتظار می رود در فضای مجازی به احترام کارهای عظیم و بی نظیر این خانواده محترم و بارگذاری چگونگی اخبار این مصیبت وارده دنبال نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.