کد خبر : 12836
دیدگاه‌ها برای بازدید نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت پترو نیرو صبا و جمعی از مدیران از روند عملیات اجرایی سایت های مارون ۳ و ۵ و ۸ + تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 23:55
-

بازدید نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت پترو نیرو صبا و جمعی از مدیران از روند عملیات اجرایی سایت های مارون ۳ و ۵ و ۸ + تصاویر

بازدید نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت پترو نیرو صبا و جمعی از مدیران از روند عملیات اجرایی سایت های مارون ۳ و ۵ و ۸ + تصاویر
مهندس فرجی نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت پترو نیرو صبا و جمعی از مدیران شرکت از پروژه‌ی ایستگاه های تقویت فشار و نمزدایی سایت های مارون 3 ، مارون 5 و مارون 8 بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، مهندس فرجی نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت پترو نیرو صبا و جمعی از مدیران شرکت از پروژه‌ی ایستگاه های تقویت فشار و نمزدایی سایت های مارون ۳ ، مارون ۵ و مارون ۸ بازدید کردند.

مدیران و کارشناسان با حضور میدانی خود در حد فاصل سایت های مارون ۳ ، مارون ۵ و مارون ۸ عملیات اجرایی و روند اجرای کار را از نزدیک بازدید و مورد بررسی قرار دادند و به طور میدانی در جریان روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی و عملیاتی پروژه قرار گرفتند.

مهندس فرجی اظهار کرد: همه عوامل مجموعه پترو نیرو صبا با توجه به پتانسیل های عملیاتی و اجرایی خود با تمام توان در اجرای پروژه تلاش و همت کرده تا پروژه مذکور هر چه زودتر به مراحل پایانی خود برسد.

مهندس حاجت پور مدیر ساختمان و نصب پروژه) نیز در این بازدید اظهار کرد: سایتهای مارون ۳ ، مارون ۵ و مارون ۸ بصورت مداوم در حال فعالیت و انجام کار هستند و با توجه شرایط آب و هوایی فعالیت این سایت‌ها در روزهای آینده با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

گزارش : سید عباس آشنایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.