کد خبر : 12857
دیدگاه‌ها برای قدر دانی فرماندار چرام از اعضای موکب شهدای شهرستان در مرز شلمچه با حضور در این موکب- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 15:39
-

خبرنگار آقای طاعتی

قدر دانی فرماندار چرام از اعضای موکب شهدای شهرستان در مرز شلمچه با حضور در این موکب-

قدر دانی فرماندار چرام از اعضای موکب شهدای شهرستان در مرز شلمچه با حضور در این موکب-
فرماندار چرام همچنین از آحاد مردم متدین و بزرگوار شهرستان، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی، ائمه محترم جمعه و جماعات، اعضای محترم شورای تأمین شهرستان و شورای اداری، معاونین فرمانداری و بخشداران و بویژه خادمین مواکب شهرستان چرام به ویژه بسیجیان که در تدارک و فراهم نمودن تجهیزات، امکانات و پشتیبانی از این موکب و دیگر موکب ها سهیم بوده و همکاری نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

قدر دانی فرماندار چرام از اعضای موکب شهدای شهرستان در مرز شلمچه با حضور در این موکب-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه فرماندار چرام در روزهای پایانی همایش پیاده روی اربعین شهادت امام حسین (ع) و همزمان با اوج گرفتن برگشت زائران از این سفر معنوی در موکب شهدای شهرستان چرام در مرز شلمچه حضور یافت.
سید عبدالرحمن توفیقیان در این برنامه بازدید، با قدر دانی صمیمانه از تلاش ها و خدمات اعضای موکب به زوار اباعبدالله الحسین(ع) این کار را بسیار مهم و دارای اجر و ارزش معنوی همسان و حتی فراتر از زیارت دانست و از نزدیک از ظرفیت، میزان و نحوه خدمات ارائه شده توسط اعضای این موکب اطلاع یافت و بر پشتیبانی و حمایت از این موکب و لزوم ادامه فعالیت آنها تا برگشت کامل زائران از خاک کربلا و عراق تأکید کرد.
وی همچنین از آحاد مردم متدین و بزرگوار شهرستان، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی، ائمه محترم جمعه و جماعات، اعضای محترم شورای تأمین شهرستان و شورای اداری، معاونین فرمانداری و بخشداران و بویژه خادمین مواکب شهرستان چرام به ویژه بسیجیان که در تدارک و فراهم نمودن تجهیزات، امکانات و پشتیبانی از این موکب و دیگر موکب ها سهیم بوده و همکاری نمودند، تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است موکب شهدای شهرستان چرام با حمایتهای خودجوش مردمی و با مدیریت سپاه پاسداران شهرستان از روز یکم تا شانزدهم شهریور ماه با استقرار در مرز شلمچه، با تعداد بیش از ۳۵ نفر خادم نسبت به خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی فعالیت داشته و خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.